پاییز تهراندشت و سرخاب

14 سپتامبر 2023
0 دیدگاه

پاییز تهراندشت و سرخاب چگونه است:

پاییز تهراندشت و سرخاب چگونه است:

تهراندشت، منطقه ای که هر چهار فصلش زیباست. در فاصله یک ساعتی تهران! ذر این مقاله درباره فصل پاییز تهراندشت صحبت خواهیم کرد. اگر علاقه دارید با حال و هوای تهراندشت توی فصل پاییز آشنا شوید، این مقاله را که توسط کارشناسان املاک ویلا مهدوی گردآوری شده و تقدیم نگاه مهربانتان خواهد شد را انتها مطالعه نمائید

📌 در این مقاله همانطور که گفته شد تصمیم داریم تا درباره زیباهیای تهراندشت صحبت نمائیم. اگر تا حالا به تهراندشت،آمده باشید حتما خودتان به چشم این زیبایی را خواهید دیدید.

نخستین چیزی که درباره تهراندشت باید بدانید، این است که این منطقه ی زیبا واقعا چهار فصل است.

بهار با درختهای پرشکوفه
تابستان سرسبز و پر از میوه
پاییز با برگای قرمز و نارنجی روی زمین
و زمستان پر برف و باغ بی برگی (به قول اخوان ثالث)

🌨️ باورتان شود یا خیر، در زمستان انقدر تهراندشت زیباست که اگر اینجا باشید و ویلا داشته باشید، محال است دلتان بخواهد برگردید تهران.

💡حالا چرا زمستان را گفتیم؟ زیرا زمستان فصلی است که برگی روی درختا نیست و طبیعت توی اوج زیبایی خودش نمی باشد! اما توی همین فصل هم تهراندشت واقعا زیبا می باشد. در این فصل قادر خواهید بو تا باز گردید به گذشته و کوچه های باغ ویلایی پر درختی که پر از برف می باشند.

اما پاییز:

🍁🍁 تهراندشت به خصوص مناطق سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و نمکلان، پر از کوچه باغ هایی می باشد که پر از درخت هستند همان کوچه باغایی که هوش و حواس رو از سر آدم خواهد برد
این کوچه باغا، بعضیاشون آسفالت گشتن و پر از ویلاهای شیک و لوکسن. بعضی ها هم هنوز آسفالت نگشته اند و همان حس و حال قدیم رو دارند.

تهران ویلا ، تاپ لوکیشن سرخاب
بیشتر بخوانید

به عنوان مثال این تصویری که بالا مشاهده می کنید، مربوط به خیابون تهران ویلا است که در سرخاب واقع گشته است.

اگه بخواهیم خلاصه نمائیم برای شما عزیزان،در تهراندشت، در کوچه باغهای سرخاب، شما قادر خواهید بود باز گردید به گذشته ها. به همان برفهایی که زمانی که بچه بودیم داشتیم و همه جا سفید می گشت. به کوچه باغهایی که پاییزها پر از برگ بودن و زیر پاهایمان خش خش میکردن. به همان حس و حال خوب قدیما. به همان حال حال خوب قدیما.😍😍

⁦☺️⁩⁦☺️⁩ اگه علاقه مند هستید اینجا یه باغ ویلای قشنگ و پر حس و حال داشته باشید که تابستان ها آب بازی کنید و زمستان ها بشینید دونه های برف رو بشمرید، یه تماس با ز بگیرید املاک ویلا مهدوی بگیرید تا کارشناسان ما در خرید ملک ، باغ ، زمین و… شما عزیزان را راهنمایی کنند.

پاییز تهراندشت و سرخاب و خیابان چناران تهراندشت

📌 در ادامه آشنایی شما عزیزان با مناطق گوناگون تهراندشت در این بخش از مقاله تصمیم داریم تا به معرفی خیابابان چناران شرقی و غربی بپردازیم. اگر در منطقه تهراندشت رفت و آمد دارید حتما اسم خیابون های چناران غربی و شرقی را شنیدید. در کل اسم هایی مثل تهران ویلا، شهرک کارینا و خیابون چناران در منطقه تهراندشت سرشناس می باشند.

🔖در هر شهری و منطقه ای، یه سری مناطق می باشند که به عنوان تاپ لوکیشن شناخته میگردند. به عنوان مثال تهران از الهیه و زعفرانیه و شهرک غرب و … به عنوان تاپ لوکیشن یاد میگردد. در منطقه تهراندشت هم مناطقی که اشاره شد، مناطق تاپ می باشند.

اجاره ویلا در تهراندشت
بیشتر بخوانید

💎معنای تاپ لوکیشن چیست؟

🔖در منطقه تهراندشت، زمانی که میگیم یه منطقه لوکیشن خوبی دارد یعنی خیابان قشنگی داره، در آن ویلاهای خیلی خوبی ساخته شده است و از طرف دیگر از نظر امکانات و سندیت و … مشکل خاصی ندارد.

🔖خیابان چناران به لحاظ قشنگی یکی از بی نظیرترین خیابان های کل تهراندشت می باشد هم خیابان چناران شرقی و هم غربی، هر دو یه حالت کوچه باغ دارن، پر از درخت های چنار می باشند و دو طرف خیابان ها، پر از ویلاهای گران قیمت و همینطور شهرک های ویلایی لوکس می باشد.

💡این خیابان ها بقدری زیبا هستند که واقعا اگه بیاید در این خیابان ها، دلتون نمیاد خارج شوید. فکر کنید وسط یه کوچه باغ پهن و پراز درخت، دو طرف ویلاهای شیک و قشنگ و …

💲به لحاظ قیمتی هم مشخصا این خیابان هایی که برند می باشند، کمی از دیگر مناطق گران تر می باشند. همین موضوع باعث شده تا یه مقدار ساکنین منطقه تفکیک شوند.

از نظر امکانات هم خوب است بدانید که همه ی ویلاهای چناران شرقی و غربی آب، برق و گاز قانونی و کنتور دارند (البته اکثرا)

🔖اگه بخوایم باهاتون صادق باشیم، باید بگوئیم که چناران شرقی یه مقدار سطحش از چناران غربی بالاتره و‌ قیمت زمین و ویلاهای آن هم کمی بالاتر است.

⁦به لحاظ سند هم بیشتر زمین ها سند تکبرگ می باشند و یک سری از ویلاها، حتی سند تکبرگ عرصه و اعیان دارند. (در‌ پاسخ به دوستانی که کامنت میذارن تو تهراندشت همه چیز غیر قانونیه!)

روستای اسماعیل آباد تهراندشت
بیشتر بخوانید

🔖باز هم از قدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن. اگه تا حالا تهراندشت نیومدید، یک بار دل و بزنید به دریا و یک روز بیاید تهراندشت یه دوری بزنید. این خیابان ها را ببینید. ( خرید ویلا در احمد آباد )

🌐اگه بازم سوالی در این زمینه دارید، کامنت، دایرکت یا تماس حاصل نمائید ما همیشه در‌خدمتیم.

ارسال دیدگاه