خرید ملک تهراندشت

19 سپتامبر 2023
0 دیدگاه

پیش از اینکه درباره خرید ملک تهراندشت توضیحاتی را در اختیارتان قرار دهیم بهتر است نخست به  شناخت کلی از این منطقه می پردازیم .

تهراندشت به لحاظ جغرافیایی و توپوگرافی دارای شرایط بسیار ویژه ای می باشد. این منطقه در پایین دست رشته کوه البرز واقع گشته است. قرار گیری این منطقه در پایین کوه البرز، سبب گشته تا آب زیرزمینی بسیار زیادی در این منطقه وجود داشته باشد . این موضوع یعنی فراوانی آب، سبب گشته تا این منطقه از دیرباز، سرسبز و پر از باغ های میوه گردد .

فاصله خیابان اصلی تهراندشت با میدان آزادی تهران حدود 70 کیلومتر می باشد و بدون در نظر گرفتن ترافیک، حدود 60 دقیقه طول خواهد کشید تا از تهران به تهراندشت رسید. اگر با ترافیک در مسیر خود مواجه گردید، امکان دارد تا این مسیر تا 90 الی 100 دقیقه  نیز به طول بینجامد. همچمین فاصله زمانی کرج تا تهراندشت و بلعکس به طور میانگین 28 دقیقه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و فروش ویلا، زمین و باغ می توانید با مشاورین مجرب ویلا مهدوی بصورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید.
ارتباط با ما 
تهراندشت، خیابان تهران بعداز میدان
چناران_املاک ویلا مهدوی
۰۹۳۵۱۴۷۳۵۸۸
۰۹۱۲۵۷۵۵۸۹۰
۰۹۱۲۴۶۲۴۲۳۹

خرید ملک تهراندشت و  موقعیت جغرافیایی این منطقه

از شمال به کردان، کوهسار و فشند

از جنوب به سرخاب، عباس آباد بزرگ و آران

از شرق به شهرک افشاریه، سنقر آباد و قوهه

از غرب به هیو، تنکمان و نجم آباد

همسایه می باشد و برای رفتن به روستاها  و شهرک های اطراف دسترسی جاده ای مناسبی خواهد داشت. آسفالت بودن جاده ها نزدیکی به روستاها و شهرک های اطراف ، دسترسی و فاصله کم مسافتی تا تهران و کرج ، فاصله مسافتی کوتاه تا اولین پمپ بنزین  ، در دسترس بودن رستوران ها و غذا خوری ها از جمله امکاناتی هستند که  این منطقه ی در حال رشد دارا می باشد

آشنایی با بهترین مناطق تهراندشت
بیشتر بخوانید

سرمایه گذاری ملک در تهراندشت و خرید ملک تهراندشت

طی چند سال گذشته منطقه تهراندشت به عنوان یکی از نزدیک ترین مناطق ییلاقی و ویلایی اطراف تهران ، رشد بسیار زیادی از نظر قیمت داشته اند.

همین چند سال گذشته این منطقه قیمت چندانی نداشت اما توجه شهرهای بزرگ اطراف نظیر تهران و کرج به این منطقه جهت خرید زمین و ساخت ویلا ، باعث گشت تا قیمت این منطقه روند صعودی فوق العاده ای را تجربه نمائید. بهتر است بدانید که تمامی مناطق تهراندشت این سیر صعودی قیمتی را طی نخواهند کرد و این رشد مختص مناطقی خاص است به طور حتم با توجه به محدود بودن زمین در این منطقه، قیمت زمین رشد بسیار بالایی را تجربه می نمایند.

بطور کل در نظر داشته باشید این زمین ها گزینه های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری می باشند. اگر دیوارکشی زمین انجام گردد و در آن ویلا ساخته شود و محوطه سازی انجام گردد ، ارزش افزوده بسیار مناسبی را عاید شما می نماید. کافی است کمی صبر و حوصله داشته باشید.

حتی، اگر در زمین کاری نکنید و بخواهید همینطور خام بفروش رسانید، باز هم در گذر زمان سود مناسبی عاید شما عزیزان خواهد گشت. اگر به دنبال انجام یک سرمایه گذاری مطمئن و پرسود می باشید، قادر خواهید بود تا در این منطقه زمین بخرید، ویلا بخرید، باغچه بخرید و یا اقدام به ساخت و ساز ویلا کنید.

ر همه ی این شرایط، با پتانسیل بسیار خوبی که در این منطقه وجود خواهد داشت، شما هم می توانید تبدیل به یکی از سرمایه گذاران منطقه تهراندشت باشید.یادتان باشد سرمایه گذاری در این منطقه با بودجه های مختلف امکان پذیر می باشید. برای این منظور، کافی است با مشاورین املاک ویلا مهدوی تماس حاصل نمائید. در حال حاضر چنین فایل هایی محدود می باشند و از این رو اگر فرصتی این چنینی می یابید ، باید فرصت را غنیمت شمارید. ( خرید ویلا در تهراندشت )

مالیات بر خانه های خالی
بیشتر بخوانید

تهراندشت کجاست ؟ و خرید ملک تهراندشت

تهراندشت کجاست ؟ و خرید ملک تهراندشت

منطقه تهراندشت در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز و در فاصله 70 کیلومتری از تهران واقع گشته است که همجواری با منطقه گردشگری کردان بر اهمیت آن می افزاید. این منطقه از ۱۷ روستا تشکیل گشته است و رودخانه کردان از آن عبور می‌نماید،
این محله دارای آب و هوای معتدل، باغ‌ها ومزارع کشاورزی فراوانی می باشد که به لحاظ جغرافیایی و توپوگرافی دارای شرایط  بسیار ویژه‌ای می باشد. قرار گیری این منطقه در پایین کوه البرز، باعث شده تا آب زیرزمینی بسیار زیادی در این منطقه وجود داشته باشد. از سوی دیگر، تهراندشت نظیر یک دره می باشد. نقاط پایین دره که شامل مناطقی نظیر سرخاب است، دارای شرایط بسیار ویژه ای می باشند. این مناطق دسترسی بسیار خوبی به آب زیرزمینی دارند. یعنی با حفر تنها چند متر چاه، به منبع بی انتهای آب دست پیدا خواهید کرد.
برای مطالعه بیشتر : گردشگری باستانی در ساوجبلاغ
این عدد در مناطق متفاوت، گوناگون می باشد این موضوع یعنی فراوانی آب، سبب گشته تا این منطقه از دیرباز، سرسبز و پر از باغ های میوه باشد. باغستان های این منطقه  بویژه سرخاب و میوه های بی نظیر آن، از دیرباز مورد توجه خاص و عام بوده اند. این منطقه زیبا که اکنون با موقعیتی طبیعی برای ساخت و ساز خانه هایی ویلایی بیشتر اشخاص در تهران و کرج را بسوی خود جذب نموده اند.فاصله مناسبی که این منطقه نسبت به تهران و کرج داشته انگیزه ویلا سازی های مدرن را بوجود آورده اند. ساکنین این منطقه اکثرا از ساکنین شهرهای نزدیک همچون تهران ، کرج ،هشتگرد هستند .بافت خانه ها در این قسمت ویلایی و نوساز میباشد و این خود دلیلی بر زیبا تر شدن این منطقه می باشد .

ارسال دیدگاه