خرید ویلا در اسماعیل آباد تهراندشت

19 دسامبر 2023
0 دیدگاه

سرمایه گذاری خرید ویلا در اسماعیل آباد تهراندشت

خرید ویلا در اسماعیل آباد تهراندشت : اسماعیل آباد از دیگر نقاط منطقه تهراندشت است که علاوه بر آب و هوای منحصربفرد، مناظر خیره کننده ای را نیز به نمایش می گذارد، چرا که عبور رودخانه کردان در چند کیلومتری این روستا باعث شده اسماعیل آباد آب و هوای معتدل داشته باشد. منظره سبز

برای رسیدن به روستای اسماعیل آباد تهراندشت (که مسیری نسبتا طولانی دارد اما اگر به دنبال هوای پاک و به دور از آلودگی هستید ارزش این را دارد که این مسیر را طی کنید) ابتدا باید اتوبان کرج – قزوین را طی کرده و به سمت آن حرکت کنید. هشتگرد. سپس از خروجی کردان خارج شده و جاده قدیم کرج – قزوین را دنبال کنید. پس از طی چند کیلومتر به تابلوی تهراندشت می رسید که از طریق جاده تهراندشت به روستای سعید آباد منتهی می شود سپس در انتهای آن به روستای سرسبز اسماعیل آباد می رسید. ناگفته نماند که فاصله بین اسماعیل آباد، تهراندشت و کرج تقریباً 40 کیلومتر است.

مزایای خرید ویلا در اسماعیل آباد تهراندشت

خرید ویلا در اسماعیل آباد تهران دشت یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در بازار املاک تهران و کرج می باشد. در مقاله زیر به توضیح مزیت های خرید ویلا در این زمینه می پردازیم:

موقعیت مکانی عالی: اسماعیل آباد تهراندشت با فضای سبز فراوان و هوای پاک به عنوان یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا شناخته می شود.
قیمت مناسب: قیمت ویلا اسماعیل آباد در تهران دشت نسبت به سایر مناطق تهران و تهران دشت نسبتا ارزانتر است.
ارزش سرمایه گذاری: با توجه به روند صعودی قیمت ملک در این منطقه، خرید ویلا در اسماعیل آباد سرمایه گذاری پایدار و خوبی محسوب می شود.
امکانات رفاهی: البته امکانات موجود در اسماعیل آباد نسبت به سایر روستاهای تهراندشت کمتر است، اما دارای امکانات ضروری و حیاتی است که در اینجا به خواربار فروشی، مسجد، نانوایی، آب، برق و گاز، دبستان اشاره می کنیم. ، سوپر مارکت.
مناطق گردشگری: از مناطق دیدنی و خوش آب و هوای اسماعیل آباد تهراندشت می توان به باغات میوه اشاره کرد که زیبایی ویلاها و این روستا را چندین برابر کرده است. از آثار تاریخی می توان به مشلان تپه اشاره کرد و اگر به بافت باستانی و آثار باستانی علاقه دارید اسماعیل آباد گزینه مناسبی است.

سند قولنامه ای یا تکبرگ؟
بیشتر بخوانید

معایب خرید ویلا در اسماعیل آباد تهراندشت

اما خرید ویلا در اسماعیل آباد معایبی نیز دارد که باید به آن توجه کرد. معایب خرید ویلا در این منطقه عبارتند از: البته این مشکل در همه جای دنیا وجود دارد!

مسائل ترافیکی: در ساعات خاصی از روز ترافیک در این منطقه بسیار شلوغ است.
هزینه های نگهداری: نگهداری ویلاها به دلیل وجود فضای سبز و باغ های بزرگ هزینه های نسبتا بالایی را در بر دارد.
تعدادی از ویلاها نیاز به بازسازی دارند: برخی از ویلاهای این منطقه به دلیل قدمت و سالهای ساخت نیاز به بازسازی و به روز رسانی دارند و ویلاهای ما به شما کمک می کنند تا با توجه به بودجه خود بهترین ویلا را انتخاب کنید.
پیشنهاد ویژه ما: خرید ویلا در سرخاب (فروش و قیمت باغ ویلا)

راهنمای خرید ویلا در اسماعیل آباد تهراندشت

راهنمای خرید ویلا در اسماعیل آباد تهراندشت

اگر تصمیم به خرید ویلا در اسماعیل آباد تهراندشت دارید، بهتر است ابتدا این نکات را در نظر داشته باشید:

بررسی موقعیت جغرافیایی: بهتر است قبل از خرید ویلا موقعیت مکانی را به دقت بررسی کنید. این مکان برای دسترسی به خدمات عمومی مانند مدارس، بیمارستان ها، مغازه ها و … بسیار مهم است.
بررسی وضعیت ساختمان: قبل از خرید ویلا باید وضعیت ساختمان و تجهیزات آن را بررسی کنید. این امکانات شامل سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیستم های آب و فاضلاب، سیستم های برق و … و همچنین استحکام ساختمان و محل قرارگیری ویلا می باشد.
بررسی سند: اطمینان حاصل کنید که سند به نام فروشنده است و اعتبار کافی دارند و در دعوای شهرداری دخالتی ندارند.
مشاوره با کارشناسان معتبر: قبل از خرید ویلا، بهتر است با کارشناسان معتبر و مشاوران املاک مشورت کنید تا از خریدی مطمئن و بهینه برخوردار شوید. با توجه به مزایا و معایب خرید ویلا در اسماعیل آباد ، بهتر است این موضوع را به دقت بررسی کنید و قبل از خرید با کارشناسان معتبر مشورت کنید.

خرید ویلا اطراف تهران
بیشتر بخوانید

هزینه ساخت و ساز

خرید ملک در تهراندشت

ارسال دیدگاه