سند قولنامه ای یا تکبرگ؟

27 اکتبر 2023
0 دیدگاه
سند قولنامه ای یا تکبرگ؟

سند قولنامه ای یا تکبرگ؟

سند قولنامه ای یا تکبرگ؟

در این مقاله مشاوران گروه املاک ویلا مهدوی که سال ها است در زمینه خرید ، فروش و… در تهراندشت فعالیت دارد تصمیم دارد تا به بررسی مسائل مربوط به خرید ویلا ، و اینکه ویلا رو با سند تکبرگ خریداری نمائیم یا سند قولنامه ای و اصولا این دو تا چه فرقی با هم دارند خواهیم پرداخت.

📌 اگر تصمیم به خرید ویلا دارید  حتما متوجه این موضوع گشته اید که اکثر زمین ها یا ویلاها، دارای سند قولنامه ای می باشند.

این موضوع امکان دارد شما عزیزان را  سردرگم نماید که آیا قولنامه دارای اعتبار می باشد یا خیر. زیرا که کلی هزینه برای خرید ویلا یا زمین باید صرف نمائید و ما به شما حق خواهیم داد که نگران شوید. مخصوصا که اعتماد کردن به املاکی که نمیشناسید خیلی سخت می باشد.

برای مطالعه بیشتر : کردان جنوبی

به همین دلیل خواهید گفت که حتما سند تکبرگ بهتر است که خیالتون آسوده گردد.

ما چند تا راهنمایی بهتون ارائه خواهیم داد که قطعا نیاز تان خواهد بود

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و فروش ویلا، زمین و باغ می توانید با مشاورین مجرب ویلا مهدوی بصورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید.
ارتباط با ما 
تهراندشت، خیابان تهران بعداز میدان
چناران_املاک ویلا مهدوی
۰۹۳۵۱۴۷۳۵۸۸
۰۹۱۲۵۷۵۵۸۹۰
۰۹۱۲۴۶۲۴۲۳۹

💎 ۱. زمین یا ویلایی که شما به شکل قولنامه ای خریداری می نمائید، اینطور نمی باشد که سند نداشته باشد!! مگر امکان دارد زمینی بدون سند باشد!!

زمینی که سند دارد، اما سندش مادر و بصورت دفترچه ای (همون سند قدیمیا) می باشد و شما عزیزان با قولنامه در واقع مالک بخشی از زمین خواهید شد.

بهترین مشاور املاک چه کسی است
بیشتر بخوانید

اگر سند دفترچه ای مادر، تبدیل به سند تکبرک شود، تمام اشخاصی که با قولنامه از سند مادر زمین خریدن، میتونن برن با همون قولنامه سند تکبرگ دریافت نمایند. ( خرید ویلا تهراندشت )

پروسه تبدیل سند دفترچه ای به تکبرگ هم هزینه بر نمی باشد و فقط به چند ماه زمان نیاز خواهد داشت

💎 ۲. زمینا و ویلاهایی که سندشون تکبرگ می باشد، همین پروسه رو طی کردن که سند دفترچه ای مادر تبدیل به تکبرگ گشته

💎 ۳. برای استعلام اصالت زمین قولنامه ای: اول از املاک معتبر خرید نمائید، دوم مالک زمین آدم درستی بوده و راه سوم این که از دهیاری استعلام نمائید درباره زمین و مالک آن

۴.اگر این استعلامات رو انجام داده و تمامی اطلاعات درست بود، نیازی به نگرانی نمی باشد و قادر خواهید بود تا زمین یا ویلا رو به شکل قولنامه ای اما با کد رهگیری خریداری نمائید.

به خاطر داشته باشید که زمان معامله بصورت قولنامه ای، نسخ یا دست های قبلی معامله و سند مادر موجود باشد. موجود بودن دست های معالمه (نسخ)+سند مادر یعنی معامله شما دارد درست انجام می گردد. در آخر اگر سند دفترچه ای مادر تبدیل به تکبرگ شود (مالک اصلی همت نماید و اینکارو انجام دهد) شما هم قادر خواهید بود تا سند تکبرگتون رو گرفته  و اتمام کار

در ضمن توجه نمائید که زمینایی با سند تکبرگ یه مقدار قیمت رو بالاتر اعلام می نمایند.

💎 ۵. بعدا میخوایم مفصل در مورد سند اصلاحات اراضی، شورایی و هیاتی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پیشنهاد ما این است که پیج ویلا مهدوی را فالو نمائید.

هزینه ساخت و ساز
بیشتر بخوانید

برای مشاوره با کارشناسان  ویلا مهدوی تماس حاصل نمائید.

۰۹۳۵۱۴۷۳۵۸۸
۰۹۱۲۵۷۵۵۸۹۰
۰۹۱۲۴۶۲۴۲۳۹

گروه مشاورین و مهندسین ویلا مهدوی

خرید و فروش زمین ، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، اسماعیل آباد، سعیدآباد و …) را با دریافت مشاوره از کارشناسان املاک ویلا مهدوی انجام دهید تا بهترین سرما یه گذاری را داشته باشید.

.

ارسال دیدگاه