خرید ویلا اطراف تهران

13 آگوست 2023
0 دیدگاه

آیا خرید ویلا اطراف تهران مناسب است:

خرید ویلا اطراف تهران :  اشخاصی که در شهر تهران ساکن می باشند، همیشه تمایل به خرید ویلا بر اساس میزان بودجه خود را دارند. این مسئله به یکی از دغدغه‌های اصلی ساکنین تهران تبدیل گشته است. در اطراف تهران، مناطق گوناگونی وجود دارد که بر اساس بودجه و علایق اشخاص گزینه مناسبی برای ویلا سازی محسوب خواهد شد و کاربری ویلایی دارد همچون تهراندشت، سرخاب، سهیلیه، کردان، لواسانات و..در ادامه تصمیم داریم تا به بررسی خرید ویلا اطراف تهران و ذکر موارد آن بپردازیم.

این مقاله توسط کارشناسان املاک ویلا مهدوی تقدیم نگاه مهربانتان خواهد شد و قدران شما عزیزان خواهیم بود که تا انتها با ما همراه خواهید بود و سعی خواهیم کرد که مطالبی در اختیارتان قرار دهیم که زمان خرید و فروش باغ، ویلا، ملک و… برایتان مفید باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و فروش ویلا، زمین و باغ می توانید با مشاورین مجرب ویلا مهدوی بصورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید.
ارتباط با ما 
تهراندشت، خیابان تهران بعداز میدان
چناران_املاک ویلا مهدوی
۰۹۳۵۱۴۷۳۵۸۸
۰۹۱۲۵۷۵۵۸۹۰
۰۹۱۲۴۶۲۴۲۳۹

مزا یای خرید ویلا اطراف تهران

زندگی شهری به خاطر مشغله‌های زیادی که دارد، فرسایشی خواهد بود و برای تعداد زیادی از اشخاص پیش آمده که به دور از همه ی شلوغی و هیاهو‌ها، به دنبال آرامش گردند. به این خاطر یکی از بهترین گزینه‌ها، خرید در مناطقی می باشد که در اطراف تهران موجود هستند. ( خرید ویلا در قاسم آباد )

چرا خرید ویلا اطراف تهران مناسب است؟

در حالی که ویلایی در اطراف تهران داشته باشید، به خاطر دسترسی خوب و فاصله کم، می‌توانید به مدت یک ساعت به ویلای خود برسید. در نتیجه با صرف زمان کوتاهی، روزهای تعطیل و آخر هفته خود را در کمال آرامش در ویلای زیبا و شخصی خود بگذرانید. ویلای خود را می‌توانید مطابق سلیقه خود طراحی کنید. برخورداری از فضای سبز که نقش مهمی در زیباسازی ویلا دارد و استخر که به دو صورت روباز یا سرپوشیده بسیار کاربردی می باشد و تفریحات آبی خود را نیز انجام خواهید داد.

حاجی آباد تهراندشت
بیشتر بخوانید

کدام منطقه برای خرید ویلا اطراف تهران مناسب است؟

مناطق ویلایی در اطراف تهران انتخاب و گزینه بسیار مناسبی به منظور خرید ویلا هستند. انتخاب بهتر و مناسب‌تر شامل موارد و فاکتورهایی می باشد نظیر:

  • نزدیکی به تهران
  • قیمت مناسب
  • آب و هوای مناسب
  • دارای خاک حاصلخیز و آب کافی

برای اشخاص که داشتن استخر و تفریحات آبی برایشانحائز اهمیت است و تصمیم دارند به صورت چهار فصل از ویلا استفاده نمایند، باید گزینه مناطق کوهستانی همچون دماوند را حذف نمایند.

منطقه تهراندشت و به خصوص سرخاب گزینه ی مناسبی برای اشخاصی می باشد که به دنبال منطقه‌ای می باشند که ویژگی‌هایی همچون وجود آب فراوان، خاک حاصلخیز، طبیعت زیبا و سرسبز و آفتاب مناسب برای تفریحات آبی داشته باشد. این منطقه به دلیل نزدیکی به تهران و دسترسی خوب، یک ویلای چهار فصل و بسیار جذاب محسوب خواهد شد.

به خاطر آشنایی با همه ی مناطق ویلایی اطراف تهران قادر خواهید بود با کارشناسان و مشاورین املاک ویلا مهدوی تماس حاصل نمائید و کسب مشاوره نمایید. این مجموعه به شما کمک می‌کند تا ویلایی چهار فصل مطابق سلیقه و علاقه خودتان انتخاب نمایید.

برای مطالعه بیشتر : بهشت گمشده تهراندشت

خرید ویلا اطراف تهران و قیمت آن!!

خرید ویلا اطراف تهران و قیمت آن!!

قیمت ویلا اطراف تهران با توجه به عواملی همچون موقعیت ویلا، نوع امکانات، سند دار بودن ویلا و.. بسیار متنوع می باشد. در منطقه کردان همچون طاووسیه یا زعفرانیه ویلاهای لاکچری بسیار متفاوتی ساخته گشته است . به طور کلی هزینه خرید ویلاهای لاکچری از ۷ میلیارد آغاز می گردد و تا ۵۰ میلیارد نیز ادامه خواهد یافت.

هزینه ساخت و ساز
بیشتر بخوانید

برای مطالعه بیشتر : نمکلان کجاست؟

سخن پایانی

در این مقاله که توسط کارشناسان املاک ویلا مهدوی راجع به خرید ویلا در اطراف تهران، قیمت ویلا و.. پرداخته شد اکر تصمیم به خرید یک ویلای مناسب، زیبا و متناسب با بودجه‌تان را دارید با مشاوران و کارشناسان مجموعه املاک ویلا مهدوی در ارتباط باشید و مشاوره دریافت نمائید تا بهترین سرمایه گذاری را داشته باشید.

ارسال دیدگاه