سرمایه گذاری در زمین و ویلا

4 سپتامبر 2023
0 دیدگاه
سرمایه گذاری در زمین و ویلا : ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید خرید زمین و ویلا در مناطق ویلایی اطراف تهران می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده ای محصوب گردد. رشد شهرنشینی در تهران و کرج و دیگر شهرهای بزرگ ، باعث شده تا  خانه های ویلایی به آپارتمان تبدیل شوند و زندگی آپارتمان نشینی جایگزین زندگی در خانه های ویلایی قدیمی شده است.

زندگی آپارتمان نشینی مشکلات زیادی با خود به همراه خواهد داشت. همه ی ما بعد از مدتی از آپارتمان خسته شده و به دنبال فضایی در طبیعت برای کسب انرژی و آرامش می باشیم. از این رو مناطق ویلایی حومه تهران با سرعت زیادی نسبت به گذشته رشد یافته اند. از جمله مناطق ویلایی می توان به دماوند، کردان، تهراندشت، شهریار و … اشاره نمائیم. ( حاجی آباد تهراندشت )

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و فروش ویلا، زمین و باغ می توانید با مشاورین مجرب ویلا مهدوی بصورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید.
ارتباط با ما 
تهراندشت، خیابان تهران بعداز میدان
چناران_املاک ویلا مهدوی
۰۹۳۵۱۴۷۳۵۸۸
۰۹۱۲۵۷۵۵۸۹۰
۰۹۱۲۴۶۲۴۲۳۹

هر یک از این مناطق شرایط و ویژگی های خود را دارند اما مناطق دماوند، کردان و تهراندشت از محبوبیت بالایی نسبت به دیگر مناطق برخوردار می باشند. منطقه دماوند آب و هوایی نسبتا سرد دارد و این به دلیل قرار گرفتن این منطقه در دل کوهستان البرز می باشد. مناطق کردان و تهراندشت در پای البرز قرار گرفته اند. از این میان، منطقه تهراندشت با توجه به قرار گرفتن در پای البرز و همچنین در دره ، از سطح آب خوبی برخوردار می باشد. سطح آب در منطقه سرخاب که با نام نگین ساوجبلاغ شناخته می گردد، بسیار مناسب تر از دیگر مناطق گزارش می گردد.

درخشانیه در تهراندشت کجاست
بیشتر بخوانید

برای مطالعه بیشتر : باغچه ای برای حال خوب

امروزه، با توجه به رشد گسترده شهرنشینی و زندگی آپارتمان نشینی، زمین و باغ در این مناطق حکم جواهر را پیدا کرده . در این مناطق ویلاها یکی پس از دیگری ساخته خواهند شد و مردم شهرهای بزرگ برای کسب آرامش به این مناطق مراجعه می نمایند.

از این رو، خرید باغ، زمین و ویلا و سرمایه گذاری در این مناطق، می تواند سود خوبی را برای شما به ارمغان داشته باشد به همین خاطر به شما پیشنهاد می نمائیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید زمین و سرمایه گذاری در این مناطق، با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ما تلاش می کنیم بهترین گزینه های ممکن را پیش روی شما قرار دهیم.

برای مطالعه بیشتر : تکمیل دوره رکودی مسکن بر اساس پارامترهای سه گانه

همچنین از شما دعوت خواهیم کرد تا برای مشاهده و بررسی پتانسیل و شرایط منطقه، حتما بصورت حضوری به منطقه تهراندشت و سرخاب مراجه کنید. زمین ها، باغ ها و ویلاهای زیادی در این منطقه وجود دارند که می توانید آنها را از نزدیک بررسی بفرمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به خرید باغ و باغچه می توانید با مشاورین خود در املاک ویلا مهدوی در تماس باشید. ما طیف وسیعی از انتخاب ها را بر اساس شرایط، بودجه و سلیقه شما، در اختیار قرار خواهیم داد. می توانید همه این انتخاب را بررسی و از نزدیک بازدید نمایید و سپس باغچه شخصی خودتان را داشته باشید.

ارسال دیدگاه