فرار از آلودگی هوای تهران

23 اکتبر 2023
0 دیدگاه

فرار از آلودگی هوای تهران

سلام بر تمامی همراهان وب سایت ویلا مهدوی. این روزها، روزهای آلودگی شدید هوا می باشد. با توجه به شرایط حاکم ، مشاوران املاک ویلا مهدوی تصمیم گرفتند تا متن کوتاهی در رابطه با آلودگی هوا تقدیم نگاه مهربانتان نمایند ممنون شما عزیززان هستیم که تا انتها این مقاله همراه ما خواهید بود .

چرا فرار از آلودگی هوای تهران

آلودگی هوای تهران، دمار از روزگار سلامت مردم شهر درآورده است این روزها را باید روزهای مازوت بدانید. روزهایی که مازوت توی‌ شهر یکه تاری می نماید.

مازوت سوزونده میشه تا برق تولید گردد و به قیمت تولید برق، شهر دچار آلودگی عجیبی خواهد شد!

اگه وضعیت سلامت هوای تهران رو از رسانه های رسمی پیگیری نمائید، متوجه خواهید شد که وضعیت هوای تهران در شرایط بحرانی خود قرار دارد!!

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته نیز شهر توی یه‌ وضعیت اضطراری قرار گرفت که حتی صحبت از این گشت که اکر یکم هوا آلوده تر گردد، باید شهر‌ رو تخلیه نمایند!

امسال زمستون، موضوع از این هم عجیب گشته! سال گذشته که هوا شدیدا آلوده گشت، باز یه امیدی بود. میدونستیم از شهر بزنیم بیرون. یه سفر بریم. بریم یه جای خوش آب و هوا و …

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و فروش ویلا، زمین و باغ می توانید با مشاورین مجرب ویلا مهدوی بصورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید.
ارتباط با ما 
تهراندشت، خیابان تهران بعداز میدان
چناران_املاک ویلا مهدوی
۰۹۳۵۱۴۷۳۵۸۸
۰۹۱۲۵۷۵۵۸۹۰
۰۹۱۲۴۶۲۴۲۳۹

برای فرار از آلودگی هوای تهران راه حل چیه؟

برای فرار از آلودگی هوای تهران راه حل چیه؟

یکی از بهترین راه حل های پیش رو، داشتن یه باغ ویلا اطراف تهران می باشد.

ویلا در تهراندشت
بیشتر بخوانید

اگر بودجه کافی دارید، ما بهتون پیشنهاد می نمائیم حتما یه باغ ویلا برای خودتون اطراف تهران خریداری نمائید

⁦⁩اینجوری هم قادر خواهید بود تا آخر هفته ها رو یه سر بیاید ویلا و استراحت نمائید، هم زمانی که هوای شهر دیگه غیر قابل تحمله، برید توی یه آب و هوای تمیز. توی یه منطقه خوش آب و هوا.سکونت نمائیئد

فرار از آلودگی هوای تهران هم استراحت جسم، هم استراحت روح

نکته حائز اهیمت دیگ این است که خرید ملک، همیشه جنبه سرمایه گذاری خواهد داشت. بنابراین از این منظر‌ هم قادر خواهید بود تا به آن توجه نمائید!

بین همه ی مناطق ویلایی اطراف تهران، منطقه تهراندشت یه منطقه فوق العاده ای است.

معاوضه ملک با بیت کوین

تهراندشت و فرار از آلودگی هوای تهران

تهراندشت دارای چند تا ویژگی حائز اهمیت می باشد:

۱. نزدیکی به تهران
۲. آب و هوای عالی
۳. قیمت مناسب. تهراندشت ویلاهای بسیار خوبی دارد که به لحاظ قیمت از لواسون و کردان و … خیلی مناسب تر می باشند

⁦⁩ویلاهای کردان و لواسون انقدر گران گشته اند که به هیچوجه نمی شود به ان ها نزدیک گشت. اما جالبه بدونید که با پول یه آپارتمان میشه تو تهراندشت یه ویلای عالی خرید! (البته فعلا، آینده قیمت تهراندشت به کردان خواهد رسید)

برای اینکه سرمایه گذاری عالی با خرید ویلا تهراندشت داشته باشید می توانید از کارشناسان املاک ویلا مهدوی که سال ها است در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه زیبا خدمات رسانی می نماید مشاوره دریافت نمائید تا بهترین و پرسود ترین سرمایه گذاری را با خرید ملک داشته باشید.

روستای اسماعیل آباد تهراندشت
بیشتر بخوانید

ارسال دیدگاه