درخشانیه در تهراندشت کجاست

7 آوریل 2024
0 دیدگاه

درخشانیه در تهراندشت کجاست ؟

در این مقاله که توسط کارشناسان املاک ویلا مهدوی گردآوری و تقدیم نگاه مهربانتان گشته تصمیم داریم تا درباره محله درخشانیه در تهراندشت اطلاعاتی را به شما عزیزان بدهیم پیش از آن بهتر است تا درباره تهراندشت زیبا اطلاعاتی به شما می دهیم

تهراندشت کرج کجاست؟ | درخشانیه در تهراندشت کجاست ؟

تهراندشت در 10 کیلومتری غرب کرج و از توابع شهرستان ساوجبلگ استان البرز و در جنوب منطقه کردان واقع شده و شامل 17 روستا می باشد. که شامل شرایط آب و هوایی بسیار خوب است. وجود شرایط اقلیمی مساعد و همچنین منابع آبی متعدد باعث شده تا ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود.

اگر به عکس های تهراندشت نگاه کنید متوجه می شوید که این منطقه از نظر طبیعت چقدر زیبا و دست نخورده است. معمولا کسانی که می خواهند از هیاهوی شهر دور شوند مدتی را در این منطقه توریستی می مانند. برای شناخت بهتر تهران دشت و شرایط آن، این مطلب از سایت ویلا هفت را حتما تا انتها مطالعه کنید.

ماجرای تهراندشت کرج چیست؟
اکنون که می دانید تهراندشت کرج در کجا واقع شده است، بهتر است با تاریخچه آن آشنا شوید. از آنجایی که چندین روستا در این منطقه وجود دارد، هر کدام از آنها تاریخ خاص خود را دارند.

 مسیر باغ در تهراندشت | درخشانیه در تهراندشت کجاست

 مسیر باغ در تهراندشت | درخشانیه در تهراندشت کجاست

خیابان شیرازی واقع در روستای آران تهراندشت
درست است که اخیراً ویلاهای لوکس زیادی در این منطقه ساخته شده است، اما زندگی در تهران دشت به سال‌های دور برمی‌گردد. در برخی مناطق آثاری از تپه های باستانی مشاهده شده است. این ثابت می کند که سال هاست در آن سکونت داشته اند.

نکاتی که باید درباره خرید زمین و باغچه بدانید تا کلاه سرتان نرود
بیشتر بخوانید

هوای تهراندشت چگونه است؟
بدون شک، آب و هوا عامل بسیار مهمی است که باید در انتخاب محل زندگی به آن توجه کرد. بدون شک مهمترین مزیت تهران دشت آب و هوای بی نظیر آن است که حس بی نظیری را در شما ایجاد می کند. دمای هوا در طول سال معتدل است که این منطقه را بسیار محبوب کرده است.

در فصل بهار و تابستان خنکی مطبوعی در این قسمت مشاهده می شود و به همین دلیل در بین گردشگران بسیار محبوب است. همچنین زمستان های این منطقه معتدل خواهد بود، بنابراین سرمای شدید و دردناکی در این منطقه وجود نخواهد داشت.

تهراندشت کجاست؟
باغی در تهراندشت کرج
لازم به ذکر است که سطح آب زیرزمینی در این منطقه بالا است که آبیاری باغ ها را بسیار تسهیل می کند. وجود آب فراوان در کنار خاک حاصلخیز باعث شکل گیری پوشش گیاهی بی نظیری شده است که روح همه را جلا می دهد. با توجه به ویژگی های مثبتی که از نظر آب و هوا در این فضا به چشم می خورد، مطمئناً اقامت در آن می تواند وضعیت روحی افراد را بهبود بخشد و نگرانی هایی را که در این زمینه وجود دارد، از بین ببرد.

خیابان همتیان سرخاب | درخشانیه در تهراندشت کجاست

تهراندشت، سرخاب، خیابان همتیان
فاصله تهران تا تهراندشت چقدر است؟
امروزه افراد زیادی به دنبال خرید ویلا در تهراندشت هستند به همین دلیل باید فاصله از تهران را در نظر بگیرند. ذکر این نکته ضروری است که این قسمت دقیقاً روبروی شهرکردان قرار دارد بنابراین از نظر مسافت با کردان یکسان خواهد بود.

تفاوت چیلر و داکت اسپلیت
بیشتر بخوانید

اگر می خواهید از میدان آزادی به سمت تهراندشت حرکت کنید، حدود 70 کیلومتر پیش رو دارید و باید با احتیاط حرکت کنید. خوشبختانه وجود جاده باستانی تهراندشت دسترسی به این منطقه را آسان کرده است. خرید ویلا در تهراندشت با قیمت مناسب با توجه به بودجه خود در سایت هفت ویلا. بیشتر مسیر در بزرگراه ادامه دارد تا اینکه در نهایت مجبور شوید از طریق یک جاده اختصاصی وارد این قسمت شوید. بدون توجه به ترافیک، حدود یک ساعت دیگر از تهران به منطقه خواهید رسید.

البته در بیشتر موارد ترافیک مشکل ساز می شود و به همین دلیل است. این زمان به 1.5 ساعت افزایش می یابد. تمامی محاسبات بر اساس مبدا میدان آزادی ذکر شد و قطعا سایر مناطق تهران برای این امر به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت.

زمان رسیدن از تهران به تهران دشت بسته به روزهای هفته تقریباً 1 تا 2 ساعت است.
فاصله تهران تا تهراندشت تقریباً 70 کیلومتر است که از بزرگراه تهران کرج یا بزرگراه همت جدید قابل دسترسی است.

استان البرز به دلیل داشتن مناظر سرسبز و آب و هوای خوب همواره مورد توجه گردشگران و مسافران زیادی است. یکی از مناطق پرطرفدار این استان، شهرستان درخشانه ویلایی است. این شهرک یکی از زیرمجموعه های شهرک ساوجبلاگ بخش مرکزی دهستان سعید آباد می باشد. مسیری که برای دسترسی به این مجموعه شهری بسیار زیبا باید طی کرد. در قسمت جنوبی جاده قدیم قزوین (جاده سی و دوم)، جاده سعید آباد در حدود یک کیلومتری پمپ بنزین تهراندشت قرار دارد.

موقعیت جغرافیایی روستای درخشانه

بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۴، جمعیت آن ۸۷ نفر (۲۴ خانوار) ​​بوده است. نزدیکترین کلنی ویلایی به درخشانیه کلنی جهان ویلا (مسعودیه) است. درخشانیه از شمال به کردان، شهر جدید هشتگرد و نظرآباد، از جنوب به لشگر آباد، رامنده و نجم آباد، از شرق به کرج و تهران و از غرب به قشلاق و اشتهارد متصل است.

مشارکت در ساخت ویلا تهراندشت
بیشتر بخوانید
فاصله تهران و کرج تا شهر درخشانیه

سفر از تهران به این منطقه در هوای خوب که مقصدی ایده آل برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات در کنار خانواده و عزیزان است. تقریباً یک ساعت و 32 دقیقه در جاده هستید. و فاصله زمانی کرج تا این ویلای سرسبز چشم نواز 37 دقیقه می باشد.

 

ارسال دیدگاه