قیمت ویلا و زمین در تهراندشت

30 ژانویه 2024
0 دیدگاه
قیمت ویلا و زمین در تهراندشت

قیمت ویلا و زمین در تهراندشت :

بسیاری از دوستان و مشتریانی که با مشاوران ویلا رز تماس می گیرند به دنبال استعلام قیمت ویلا و زمین در منطقه تهراندشت هستند. از این رو بر آن شدیم تا در مقاله ای جداگانه به بررسی قیمت مناطق مختلف تهران دشت بپردازیم تا با مطالعه این مقاله بتوانید قیمت ویلا و زمین در منطقه تهراندشت را به طور تقریبی تخمین بزنید.

البته باید بدانید که منطقه تهراندشت منطقه وسیعی است و روستاها و قسمت های مختلفی را شامل می شود. امکان اعلام قیمت برای همه مناطق وجود ندارد، بنابراین سعی می کنیم مناطق مهم را بررسی کنیم.

همچنین قبل از بررسی هر موردی باید بدانید که قیمت زمین و ویلا کاملا از یکدیگر متمایز است. در واقع ویلا ممکن است بسته به متراژ ساختمان، کیفیت ساخت، وضعیت استخر، وضعیت منطقه کار و … قیمت های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال در منطقه ای مشابه از نظر قیمت زمین، دو ویلا با قیمت های کاملا متفاوت یافت می شود و این ناشی از همان عواملی است که ذکر شد. بنابراین باید بدانید که در این مقاله بیشتر به قیمت زمین می پردازیم.

سپس برای صرفه جویی در زمان می رویم و قیمت را بررسی می کنیم. در ادامه به برخی از ویژگی های منطقه تهراندشت و سهیلیه می پردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و فروش ویلا، زمین و باغ می توانید با مشاورین مجرب ویلا مهدوی بصورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید.
ارتباط با ما 
تهراندشت، خیابان تهران بعداز میدان
چناران_املاک ویلا مهدوی
۰۹۳۵۱۴۷۳۵۸۸
۰۹۱۲۵۷۵۵۸۹۰
۰۹۱۲۴۶۲۴۲۳۹

قیمت ویلا و زمین در تهراندشت و مناطق مختلف تهراندشت

همانطور که اشاره کردیم منطقه تهراندشت شامل مناطق مختلفی است. هر یک از این حوزه ها ویژگی ها و ویژگی های خاص خود را دارند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به آب برای استخر و آبیاری محوطه ویلا
  • وضعیت سند زمین که تک برگ، مبایعه نامه، اصلاحات ارضی، هیئت، شورا و … می باشد.
  • وضعیت امکانات زمین از جمله دسترسی به آب، برق و گاز
  • وضعیت امکانات شهری مانند دسترسی به سوپرمارکت ها، کلینیک ها، بانک ها، رستوران ها و غیره.
  • وضعیت کمون یا انحصار زمین و ویلا
  • تعداد ساخت و سازهای انجام شده در منطقه مانند ویلاهای ساخته شده و کلنی های ویلا ساخته شده است.
  • وضعیت نگهبانی و امنیتی
  • کیفیت فرهنگی بومیان منطقه
  • وضعیت سرسبزی و جنگل
    به یاد داشته باشید که عوامل فوق تنها بخشی از مسائلی است که بر قیمت زمین و ویلا در منطقه تهراندشت تاثیر می گذارد. مناطق و ویلاهای مهم در منطقه تهراندشت عبارتند از: (طبقه بندی شده بر اساس حروف الفبا)
    آران
    اسماعیل آباد
    تنکمان
    حاجی آباد
    حسین آباد
    رضا آباد
    زکی آباد
    زعفرانیه
    سرخاب
    سعید آباد
    سهیلیه
    عباس آباد
    قاسم آباد
    نمکلان
    و …
خرید ویلا در قاسم آباد | خرید ملک قاسم آباد
بیشتر بخوانید

قیمت ویلا و زمین در تهراندشت در دسته های مختلف

قیمت ویلا و زمین در تهراندشت

حوزه های ذکر شده در سطوح مختلف هستند. اگر بخواهیم مناطق را به سه دسته قیمتی تقسیم کنیم، این مناطق را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

دسته بندی بر اساس قیمت نام مناطق
دسته اول (قیمت بالا) سرخاب ، سعید آباد، زعفرانیه ، سهیلیه، اسماعیل آباد، آران
دسته دوم (قیمت مناسب) نمکلان، تنکمان، عباس آباد، قاسم آباد، حسین آباد
دسته سوم (قیمت ارزان) حاجی آباد، زکی آباد، رضا آباد

نکته مهم: به یاد داشته باشید که قیمت بالای یک محله در همه موارد ذکر شده دلیل بر کیفیت نیست! بهتر است در نظر بگیریم که در یک منطقه به دلیل دسترسی کافی به آب، تعداد ساختمان ها و امکانات شهری قیمت آن بالاست و در منطقه دیگر به دلیل داشتن اسناد تک برگی زمین و ویلا قیمت بالایی دارد. اما دسترسی کافی به آب وجود ندارد! بنابراین قبل از هر خریدی باید تمامی فاکتورهای مربوط به منطقه خرید را بررسی کنید!

قیمت ویلا و زمین در تهراندشت و جدول قیمت زمین

سپس به مهم ترین قسمت این مقاله می رسیم. قسمتی که این مقاله را می خوانید تا این اطلاعات را بدانید.

بر اساس فاکتورهای ذکر شده سعی داریم تا قیمت مناطق مهم منطقه را در اختیار شما قرار دهیم. به یاد داشته باشید که قیمت منطقه همیشه به روز می باشد و قیمت های ارائه شده به تاریخ 30 تیر 1398 لینک شده است.برای استعلام قیمت روز می توانید با مشاورین املاک ویلا رز تماس بگیرید:

نام منطقه یا روستا حدود قیمت به ازای هر مترمربع وضعیت عمومی سند زمین ها وضعیت دسترسی به آب دسترسی به امکانات شهری
سرخاب از متری ۱.۲۰۰.۰۰۰ تا ۶.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی عالی عالی
سعید آباد از متری ۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی عالی متوسط
زعفرانیه از متری ۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان تک برگ ضعیف متوسط
سهیلیه از متری ۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی ، تک برگ متوسط متوسط
اسماعیل آباد از متری ۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی عالی متوسط
آران از متری ۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی عالی متوسط
نمکلان از متری ۷۰۰.۰۰۰ تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی عالی متوسط
تنکمان از متری ۶۰۰.۰۰۰ تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی متوسط متوسط
عباس آباد از متری ۶۰۰.۰۰۰ تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی عالی متوسط
قاسم آباد از متری ۶۰۰.۰۰۰ تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی متوسط متوسط
حسین آباد از متری ۶۰۰.۰۰۰ تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی متوسط متوسط
زکی آباد از متری ۳۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی متوسط ضعیف
حاجی آباد از متری ۳۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی متوسط ضعیف
رضا آباد از متری ۳۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قولنامه ای اصلاحات اراضی یا هیاتی متوسط ضعیف
ساخت ویلا در تهراندشت
بیشتر بخوانید

 

حائز اهمیت :

اندازه زمین ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد. می توانید از 200 متر تا یک هکتار زمین خریداری کنید. اما ابعاد زمین مرسوم 500 متر، 700 متر، 800 متر، 1000 متر، 1500 متر و 2000 متر است.
قیمت های ارائه شده قیمت های متعارف زمین در منطقه می باشد. اما ممکن است با قیمت هایی متفاوت از مبالغ پیشنهادی مواجه شوید که ممکن است به دلیل وضعیت نامناسب یا فوق العاده زمین باشد. مثلاً در اسماعیل آباد یا سرخاب می توانید زمینی با قیمت 10 میلیون تومان پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت ویلا و زمین در تهراندشت

همانطور که قبلا ذکر شد، قیمت ویلا به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان در مورد قیمت ویلا تنها در یک منطقه صحبت کرد. مثلا در منطقه سرخاب ویلای 1 میلیارد تومانی یا در منطقه رضا آباد ویلای 3 میلیارد تومانی پیدا کنید! بنابراین نمی توان در مورد قیمت ویلا در یک محله صحبت کرد! آنچه مشخص است این است که بسته به قیمت کلی زمین در یک منطقه و کیفیت ساخت ویلاها، قیمت ها در مناطق مختلف طبقه بندی می شوند.اگر بخواهیم عوامل موثر بر قیمت ویلا را بررسی کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت زمین در منطقه
  • کیفیت ساخت ویلا شامل مصالح به کار رفته و سازه
  • اندازه ساختمان ویلایی ساخته شده
  • سبک طراحی معماری ویلا
  • امکانات ویلا شامل یک استخر روباز یا سرپوشیده، شرایط منطقه کاری است
  • وضعیت آب و برق و گاز ویلا
  • شهری بودن یا انحصاری بودن
  • دسترسی به امکانات و خدمات شهری
  • بافت منطقه از نظر ویلاسازی: چند ویلا در اطراف ویلا ساخته شده است.
  • و…
    بنابراین قیمت ویلا بسته به مناطق بسیار متفاوت است. اما اگر بخواهیم قیمت کلی و ویلا در مناطق مختلف را بررسی کنیم، همیشه به جدول طبقه بندی قیمت منطقه یکسان می رسیم که در ادامه می خوانید:
قیمت حدودی ویلاها نام مناطق
دسته اول (قیمت بالا) سرخاب ، سعید آباد، زعفرانیه ، سهیلیه، اسماعیل آباد، آران
دسته دوم (قیمت مناسب) نمکلان، تنکمان، عباس آباد، قاسم آباد، حسین آباد
دسته سوم (قیمت ارزان) حاجی آباد، زکی آباد، رضا آباد

مزیت های منطقه تهراندشت
پس از بررسی قیمت زمین، ویلا، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت، لازم است شما را با ویژگی های این منطقه آشنا کنیم. برای کشف این منطقه، این مزایا و ویژگی‌ها را بررسی کنید:

اولا منطقه تهراندشت بسیار نزدیک به تهران است و با یک تا دو ساعت رانندگی می توانید به هر نقطه از تهران دشت برسید. فاصله میدان اصلی سرخاب، نقطه مرکزی تهراندشت تا میدان آزادی تهران 69 کیلومتر است.
منطقه تهراندشت و به ویژه سرخاب دسترسی بسیار خوبی به آب دارد. یعنی در بسیاری از مناطق تهراندشت می توانید از طریق چاه های کم عمق به آب های زیرزمینی دسترسی بسیار خوبی داشته باشید. آب موجود در ویلا قدرت مرگ و زندگی دارد. اگر ویلا دسترسی خوبی به آب داشته باشد، می توان فضای ویلا و استخر را تامین کرد، اما در صورت عدم دسترسی مناسب، ویلا ماهیت خود را از دست می دهد! توصیه ما این است که اگر به دنبال خرید ویلا در اطراف تهران هستید، قبل از هر اقدامی وضعیت دسترسی به آب را به دقت بررسی کنید.
منطقه تهراندشت سرسبز و زیباست. به دلیل برخورداری از منابع آبی بسیار غنی در تهراندشت به ویژه در بخش‌های مرکزی، این مناطق دارای طبیعت سرسبز، باغ‌های متعدد و زیبایی بی‌نظیر هستند. به همین دلیل است که این منطقه را بهشت ​​گمشده لقب داده اند. البته نباید فراموش کرد که هر چه از منطقه تهراندشت به سمت جنوب پیش می روید، دسترسی به آب دشوارتر، سرسبزی و زیبایی کمتری دارد.
داشتن آفتاب مناسب برای ورزش های آبی: تهراندشت منطقه ای آفتابی است که ورزش های آبی و استفاده از استخر روباز را در 5 ماه از سال امکان پذیر می کند. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های منطقه تهراندشت، استخرهای روباز ویلاها است که به لطف تابش آفتاب خوب این امکان را به شما می‌دهد تا در زیر آب زیر نور آفتاب، تفریح ​​کنید. این ویژگی به این معنی است که آفتاب کافی برای ماه‌های طولانی و همچنین آب فراوان در مناطق ویلایی کمتری در اطراف شهر تهران یافت می‌شود.
ویلاهای شهری زیاد با تهران نشین: خوب است بدانید در حال حاضر بسیاری از مناطق تهراندشت به کلنی ویلایی تبدیل شده اند. شهرهایی که عمدتا تهرانی ها از ویلاهای شخصی خود در تعطیلات، آخر هفته ها و … بازدید می کنند. برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت. بد نیست بدانید تهراندشت ویلاهای چهار فصلی نیز دارد که ساکنان آن به مدت چهار فصل در ویلاهای خود زندگی می کنند.
امنیت کافی در سراسر منطقه: منطقه تهراندشت به طور کلی منطقه ای بسیار آرام و امن است. علاوه بر این ویلاها دارای نگهبان و دربان هستند که به شما آرامش می دهد.
ویژگی های ذکر شده تنها بخش کوچکی از ویژگی های منطقه زیبای تهراندشت را نشان می دهد. پیشنهاد قوی ما دیدن زیبایی های این منطقه از نزدیک است. کافی است در یک آخر هفته یک سفر کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید.

پاییز تهراندشت و سرخاب
بیشتر بخوانید

یادت نره بخونی : مالیات بر خانه های خالی

روانشناسی مشتری املاک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه