خرید ویلا در قاسم آباد تهراندشت کرج

7 نوامبر 2023
0 دیدگاه

خرید ویلا در قاسم آباد تهراندشت کرج :

قاسم آباد تهراندشت یکی از بزرگترین روستاهای ساوج بلاغ به حساب می آید که با داشتن امکانات جامع برای خرید ویلا در قاسم آباد تهران دشت بسیار محبوب شده است. این روستا هم بافت قدیمی و سنتی و هم بافت مدرن شهری دارد و ویلاهای ساخته شده در این منطقه نیز با این دو سبک ساخته شده اند. به علاقه مندان به بافت سنتی و باستانی پیشنهاد می کنم از این روستا دیدن کنند. روستای قاسم آباد تهراندشت حدود 6000 نفر جمعیت دارد و در کنار روستای سرخاب یکی از روستاهای معروف تهران دشت قرار دارد. اگر قصد خرید ویلا در این منطقه را دارید، این مقاله در مورد نحوه خرید ویلا و اطلاعات کامل راجب قاسم آباد به شما کمک زیادی می کند:

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و فروش ویلا، زمین و باغ می توانید با مشاورین مجرب ویلا مهدوی بصورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید.
ارتباط با ما 
تهراندشت، خیابان تهران بعداز میدان
چناران_املاک ویلا مهدوی
۰۹۳۵۱۴۷۳۵۸۸
۰۹۱۲۵۷۵۵۸۹۰
۰۹۱۲۴۶۲۴۲۳۹

راهنمای خرید ویلا در قاسم آباد تهراندشت کرج

راهنمای خرید ویلا در قاسم آباد تهراندشت کرج

اگر ساکن تهران هستید ابتدا باید به کرج بروید و سپس از اتوبان کرج – قزوین استفاده کنید. سپس با استفاده از تابلوها به سمت خیابان چمران جنوبی ادامه دهید تا به میدان انقلاب برسید، پس از آن به جاده قزوین 32 (یا جاده قدیم قزوین) بروید و به سمت شرق ادامه دهید تا پس از 10 کیلومتر به روستای بی نظیر برسید. و در هوای خوب به قاسم آباد می رسیم. فاصله تهران تا قاسم آباد 87 کیلومتر است.

سند ملکی
بیشتر بخوانید

پیشنهاد ویژه ما: املاک تهراندشت

نام های مختلف قاسم آباد تهراندشت چیست؟
قاسم آباد دارای 4 ناحیه است که هر کدام به نام های مختلف شناخته می شوند:

قاسم آباد بزرگ: در توابع مرکزی روستای سعید آباد قرار دارد.
قاسم آباد کوچک: در منطقه تانکمن شمالی قرار دارد.
قاسم آباد آقا: در مرکز شهر سعیدآباد قرار دارد.
قاسم آباد گرجستان: در چهارباغ در منطقه رامجین واقع شده است.
همانطور که از نامش پیداست، قاسم آباد پرجمعیت ترین است.

آب و هوای روستای قاسم آباد
قاسم آباد تهراندشت آب و هوای معتدلی دارد. این اقلیم به دلیل وجود باغ های سرسبز و منابع آبی کافی است که باعث تابستان های خنک و زمستان های نسبتا سرد می شد. آب و هوای خوب قاسم آباد یکی از دلایل محبوبیت این روستا در بین سرمایه گذاران است.

پیشنهاد ویژه ما: خرید ویلا در سرخاب تهراندشت (فروش و قیمت باغ ویلا)

خاک حاصلخیز و زمین کشاورزی قاسم آباد تهراندشت
اگر به دنبال زمینی مناسب برای کشاورزی یا باغی برای کاشت انواع درختان میوه هستید، قاسم آباد تهراندشت با داشتن خاک غنی، منابع آبی کافی و آب و هوای عالی یکی از بهترین گزینه هاست و می توانید انواع درختان را پرورش دهید. درختان میوه. هلو، شلیل و آلو را در باغ خود برداشت کنید. در قاسم آباد به دلیل شرایط اقلیمی، کشاورزی و باغداری از رونق زیادی برخوردار است.

قیمت ویلا و زمین در قاسم آباد تهراندشت
اگر می خواهید قیمت دقیق زمین یا ویلا را بدانید می توانید به صفحه اصلی ویلاهای ما مراجعه کنید و انواع قیمت ها را مشاهده کنید. قیمت زمین و ویلا با توجه به ابعاد آنها تعیین می شود اما به طور متوسط ​​در قاسم آباد بین 1 تا 3 میلیارد است. با توجه به وجود امکانات رفاهی کامل و سایر مزیت های ذکر شده نسبت به سایر روستاهای تهراندشت قیمت خرید ویلا یا زمین بسیار مناسب می باشد.خرید ویلا در آران تهراندشت

باغچه ای برای حال خوب
بیشتر بخوانید

راهنمای خرید ویلا و زمین کشاورزی در قاسم آباد
شما می توانید به صورت حضوری به املاک قاسم آباد مراجعه کنید و همچنین می توانید انواع ویلاها و زمین ها و اطلاعات آنها را در وب سایت ها مشاهده کنید، اما اگر به دنبال یک سایت معتبر با اطلاعات کامل در مورد قاسم آباد هستید، سایت ویلاهامون را در قبل به شما پیشنهاد می کنیم. با رفتن به قاسم آباد، می توانید انواع ویلاها را با بهترین قیمت و بهترین امکانات در سایت ویلاهامون ما ببینید و در صورت نیاز به کمک از مشاوران ما کمک بگیرید و در وقت خود تا حد امکان صرفه جویی کنید و همچنین بهترین ها را بسازید. انتخاب با در نظر گرفتن بودجه خود

سرمایه گذاری با خرید ویلا در قاسم آباد تهراندشت حتی در بدترین شرایط نیز ارزشمند خواهد بود زیرا با توجه به مزایا و امکاناتی که ذکر شد با خرید ویلا در این منطقه هم سرمایه گذاری برای آینده و هم محیطی دلپذیر دارید. برای زندگی.

پیشنهاد ویژه ما: خرید ویلا در تهراندشت کرج (فروش و قیمت باغ ویلا)

برای مطالعه بیشتر : بهترین مشاور املاک چه کسی است

ارسال دیدگاه