ساخت ویلا در تهراندشت

5 نوامبر 2023
0 دیدگاه

ساخت ویلا در تهراندشت : پیش از پرداختن به موضوع ساخت ویلا بهتر است بدانید که تهراندشت کجاست این منطقه زیبا و خوش آب و هوا در شهر کرج واقع شده است. مسیر دسترسی به تهراندشت از اتوبان تهران کرج سپس کرج قزوین می باشد. فقط چند کیلومتر بعد از کرج راه دسترسی تهراندشت است.
بد نیست بدانید فاصله خیابان اصلی تهراندشت تا میدان آزادی تهران 69 کیلومتر است. یعنی رسیدن به تهران دشت در ساعات خلوت تقریباً 1 ساعت و در ساعات اوج ترافیک و ترافیک 1.5 ساعت طول می کشد.

ساخت ویلا در تهراندشت و چرا به این منطقه تهراندشت کردان می گویند؟

از آنجایی که منطقه کردان معروف است و همه می دانند کردان در کجا واقع شده است، برای درک بهتر منطقه، تهراندشت را تهران دشت کردان می نامند. منطقه تهران از نظر جغرافیایی در مقابل منطقه کردان قرار دارد. یعنی اگر کردان بالای اتوبان کرج – قزوین باشد، تهراندشت در محدوده جنوب بزرگراه قرار دارد.

قیمت زمین و ساخت ویلا در تهراندشت

قیمت زمین در تهراندشت مانند سایر مناطق به عوامل زیادی بستگی دارد، همچنین باید در نظر داشت که تهراندشت شامل بخش ها و روستاهای بسیاری است که هر کدام از نظر قیمت با بقیه کاملا متفاوت هستند.
به همین دلیل امکان استعلام قیمت برای تمامی مناطق و همچنین در شرایط فعلی و عدم ثبات قیمت وجود ندارد.
در این مقاله که توسط کارشناسان املاک ویلا مهدوی تقدیم نگاه مهربانتان خواهد شد سعی کرده ایم چند منطقه مهم و پرطرفدار از نظر ویلاسازی را به شما معرفی کنیم و محدوده قیمتی آنها را به شما بگوییم. (خرید ویلا تهراندشت )

نحوه محاسبه متراژ بالکن در سند
بیشتر بخوانید

اول از همه باید در نظر داشته باشید که قیمت ویلا و زمین کاملا متفاوت است. قیمت ویلا به عواملی مانند سطح، کیفیت ساخت، مصالح استفاده شده، موقعیت جغرافیایی و دسترسی به مناطق شهری، امکانات اضافی مانند بسته بندی، انباری، استخر و … بستگی دارد. قیمت زمین در این منطقه یا هر منطقه دیگری به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. دسترسی به آب جهت آبیاری و یا تامین آب استخر ویلا.
  2. وضعیت سند ملکی، تک برگ یا قولنامه ای بودن، اصلاحات اراضی.
  3. امکانات زمین، آب، برق، گاز.
  4. موقعیت و دسترسی زمین به مراکز خدماتی، سوپرمارکت، مرکز درمانی و غیره
    امنیت و نگهبانی
  5. آب و هوا، مردم و فرهنگ منطقه

هزینه ویلا و ساخت ویلا در تهراندشت

هزینه ویلا و ساخت ویلا در تهراندشت

قیمت ویلا به عوامل مختلفی بستگی دارد، بنابراین نمی توان در مورد قیمت نهایی ویلا صحبت کرد.
قیمت ویلا بر اساس وضعیت کلی زمین و متراژ و همچنین کیفیت ساخت ویلا در تهران دشت تعیین می شود.

  • عوامل موثر بر قیمت ویلا در تهران دشت
  • قیمت زمین
    ملک مشاع یا انحصاری ویلا باشد
  • کیفیت ساخت ویلا و مصالح به کار رفته
  • اندازه ساختمان
  • سبک طراحی و معماری ساختمان ویلایی
  • دسترسی به امکانات و مزایای شهری

مزیت های منطقه تهراندشت و ساخت ویلا در تهراندشت

  1. نزدیکی تهران دشت به تهران
  2. تهران دشت و مخصوصا سرخاب آبرسانی خوبی دارد
  3. منطقه ای با آب و هوای خوب و همچنین فضای سبز است
  4. ویلاهای شهری مناسب با امنیت کافی وجود دارد که اکثر آنها در تهران سکونت دارند. شهرک جهان ویلا (مسعودیه) بهترین شهر تهراندشت است.

چرا تهران دشت محبوب است؟

تهراندشت از نظر موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی شرایط بسیار ایده آلی دارد. وجود این منطقه در قسمت های پایین رشته کوه البرز و در دامنه کوه البرز باعث شده است که آب های زیرزمینی زیادی در این منطقه وجود داشته باشد. از طرفی تهراندشت مانند یک دره است و قسمت های پایین دره که شامل مناطقی مانند سرخاب می شود شرایط بسیار منحصر به فردی دارد. نکته مثبت این مناطق دسترسی خوب آنها به آب های زیرزمینی است. یعنی با حفر تنها چند متر از یک چاه به منبعی تمام نشدنی آب می رسیم، از این رو ساخت و طراحی باغ ویلایی و حتی باغ میوه در این منطقه ساخته شده است.

باغ ویلا در شمال یا تهراندشت
بیشتر بخوانید

این منطقه سرسبز و پر از باغ ها و باغ های میوه دشتوی تهران به ویژه سرخاب و میوه های بی نظیر آن از دیرباز مورد توجه خاص و عمومی قرار گرفته است. تهراندشت به همین دلایل لقب نگین ساوجبلاگ را گرفت.

ارسال دیدگاه