نکات طلایی خرید زمین

5 مارس 2024
0 دیدگاه
نکات طلایی خرید زمین

نکات طلایی خرید زمین : نکاتی برای خرید زمین از جمله مواردی است که باید بدانید تا بتوانید خریدی هدفمند با سود زیاد داشته باشید. این به قدری مهم است که به افرادی که در حال خرید زمین هستند دست از خرید کشیده و ابتدا، ادامه این مقاله را مطالعه کنند.

خرید زمین با 2 هدف ساخت و ساز یا سرمایه گذاری انجام می شود، اما برای تسهیل فرآیند و انتخاب و جلوگیری از ضرر و زیان باید نکات خاصی را بدانید.

گاهی اوقات برخی افراد بدون اطلاعات کامل قرارداد می بندند و در هنگام خرید ملک و زمین دچار اشتباه می شوند و این به دلیل عدم راهنمایی خوب خریداران است.

در ادامه این مقاله نکات مهم در خرید زمین و سرمایه گذاری را به شما ارائه خواهیم داد. لطفا تا انتها با ما همراه باشید و در پایان سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و فروش ویلا، زمین و باغ می توانید با مشاورین مجرب ویلا مهدوی بصورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید.
ارتباط با ما 
تهراندشت، خیابان تهران بعداز میدان
چناران_املاک ویلا مهدوی
۰۹۳۵۱۴۷۳۵۸۸
۰۹۱۲۵۷۵۵۸۹۰
۰۹۱۲۴۶۲۴۲۳۹

مراحل خرید زمین | نکات طلایی خرید زمین

اولین قدم این است که با یک مشاور خوب صحبت کنید.
بودجه مورد نظر را تعیین کنید.
منطقه مورد نظر برای خرید زمین را انتخاب کنید و در آن منطقه تحقیق کنید.
هدف از خرید خود را مشخص کنید.
بررسی های لازم برای خرید زمین
دسترسی به امکانات اولیه
بررسی اسناد زمین مورد نظر
انتخاب یک راهنمای خوب برای خرید زمین
یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید زمین، انتخاب یک راهنمای خوب برای خرید و سرمایه گذاری است، یعنی تجربه خرید آسان با قیمت مناسب و سهولت خرید و سرمایه گذاری سودآور که تنها از مشاورانی برخوردار است که اطلاعات زیادی دارند. تجربه در این کار داشته باشد و بتواند شما را به خوبی راهنمایی کند و اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهد.

برای رفع نگرانی شما و خرید با خیال راحت به مشاوران املاک پیشنهاد می کنیم این افراد با تجربه در زمینه خرید و فروش ملک می توانند بهترین راهنما و مشاور برای شما در امور خرید، فروش و سرمایه گذاری در ملک باشند. .

کافیست با شماره هایی که در اختیار تان قرار داده ایم یا از طریق پیام های واتساپ با مشاوران املاک ویلا مهدوی تماس بگیرید و از مشاوره و تجربه آنها بهره مند شوید.

مشاوران خوب در زمینه خرید و فروش زمین و سرمایه گذاری همواره این فرصت را به افراد می دهند تا با توجه به نیاز خود خریدی مطمئن داشته باشند.

نکات طلایی خرید زمین | ویژگی های زمین خوب را بشناسید!

نکات طلایی خرید زمین | ویژگی های زمین خوب را بشناسید!

امروزه مناطق زیادی برای خرید زمین وجود دارد که بسیاری از آنها اگرچه ویژگی های خوبی دارند، اما برای خرید یا سرمایه گذاری اصلا مناسب نیستند. اگر نکات خرید زمین را بدانید این مرحله را به خوبی پشت سر خواهید گذاشت.

مناطق شمالی کشور بسیار پرجمعیت است و قیمت زمین در این مناطق بسیار بالاست. مردم به زودی از خرید زمین در این مناطق پشیمان خواهند شد. از کسانی که در این مناطق زمین خریده اند بپرسید متوجه خواهید شد. رفت و آمد به این مناطق شمالی بسیار سخت است زیرا در فصل زمستان به دلیل بارش باران و ریزش بهمن ممکن است عبور از جاده چالوس امکان پذیر نباشد و یا به دلیل ترافیک سنگین تردد سخت و دشوار باشد.

امروزه رشد خرید و فروش زمین در مناطق اطراف تهران افزایش یافته است و این به دلیل سهولت سفر به این مناطق، قیمت مناسب زمین، آب و هوای خوب است و این از ویژگی های یک منطقه خوب برای خرید زمین است.

مناطق اطراف کلان شهرها همیشه انتخاب خوبی برای خرید هستند زیرا آب و هوا عالی است و سرسبزی این مناطق بسیار چشمگیر است.

حال از شما می پرسیم: دوست دارید از کجا زمینی با این خصوصیات بخرید و سود کلان داشته باشید؟

نکات طلایی خرید زمین و مدارک مورد نیاز برای خرید زمین

یکی از نکات خرید زمین این است که در هنگام خرید به مدارک آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا پس از عقد قرارداد کاری نمی توانید انجام دهید پس به این موضوع توجه کامل داشته باشید.

وجود سند از نظر امنیت مالکیت به مردم اطمینان می دهد اما باید استعلام کنید و از وجود سند و صحت آن مطلع باشید زیرا اگر قرارداد منعقد شده و امضای شما روی کاغذ باشد و سندی وجود نداشته باشد فقط طبق شرایط می توانید قرارداد را فسخ کنید

اگر در مورد وجود سند یا مواردی از این دست شک دارید، با قرارداد پیش نروید و سعی کنید همه موارد را روشن کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

تحقیقات خود را انجام دهید و ببینید که نباید با فردی که منع تجارت دارد مثلاً ورشکسته تجارت کنید زیرا این افراد طبق قانون اجازه تجارت ندارند پس با این افراد معامله نکنید.

نکات طلایی خرید زمین  هنگام خرید زمین باید به آن توجه نمائید

زمین بدون سند به صورت سند خریداری می شود و اگر می خواهید بدانید که زمین سند دارد یا خیر باید از شهرداری استعلام بگیرید تا از وجود سند یا سند مطلع شوید.

وقتی مردم متوجه می شوند که ملک سند ندارد، با نوشتن موارد مورد نیاز در یک برگه و سپس امضای آن با 2 شاهد، خود را به قرارداد محدود می کنند، یعنی چنین معاملاتی اصلا قانونی و معتبر نیست.

مزایای خرید ویلا در تهراندشت
بیشتر بخوانید

اما در حال حاضر این خریدها رو به افزایش است و با توجه به افزایش قیمت ها مردم مجبور به خرید زمین به صورت قراردادی هستند بنابراین قبل از خرید باید نکات آن را بدانید.

اما در برخی شرایط امکان خرید ملک و زمین بدون سند وجود دارد، زیرا در برخی موارد آنقدر زمین در اختیار مردم است که واگذاری آن به سختی انجام می شود. مشاور املاک معتبر که دارای مجوز است و توجه دارد که طرفین معامله باید عاقل و بالغ باشند.

به کد رهگیری زمین توجه کنید تا زمین مورد نظر به کسی فروخته نشده باشد. همچنین مهم است که زمین و ملک مورد نظر مشترک نباشد.

زمین باید با ویژگی های آن مطابقت داشته باشد

( نکات طلایی خرید زمین ) زمانی که زمین مورد نظر خود را پیدا کردید با ویژگی های آن مواجه خواهید شد. در ابتدا تمام ویژگی های آن زمین و ملک را به شما می گویند، اما برای صحت این کلمات باید از زمین مورد نظر دیدن کنید و از ویژگی هایی که در نظر گرفته می شود در زمین وجود دارد مطمئن شوید.

وجود آب برای آبیاری در بیشتر زمین ها باید وجود داشته باشد و این یکی از ویژگی های زمین مرغوب است. اگر به دنبال زمین کشاورزی هستید، خاک خوب یکی از ویژگی های زمین مورد نظرتان است، پس حتما خاک زمین را لمس کنید و در صورت لزوم با یک نفر. با تجربه به سرزمین مورد نظر بروید تا همه اینها برایتان روشن شود.

گاهی برای اینکه بگویند زمین وضعیت بسیار خوبی دارد، آن را در جای دیگری معرفی می کنند، بسیار متفاوت از اصل. شما نباید گول این موارد را بخورید و خودتان این مشکلات را بسنجید.

گاهی اوقات زمین ایراداتی دارد که باید در سند قید شود زیرا اینها از جمله مواردی است که قبل از عقد قرارداد باید انجام شود تا خریدار متضرر نشود.

قبل از خرید زمین حتما قیمت را تعیین کنید مثلا متوجه می شوید که قیمت زمین در سهیلیه کرج یک قیمت مشخص است و در هنگام خرید باید به همین قیمت پرداخت شود.

برای خرید زمین امکانات مورد نیاز است

برای خرید زمین باید یک سری امکانات وجود داشته باشد تا خرید موفق شود، زیرا بدون امکانات خاص ممکن است ساخت و یا بهره برداری از آن زمین امکان پذیر نباشد.

یکی از مزایای خرید زمین این است که باید تفکیک شود. برخی از زمین ها این ویژگی را ندارند، اما وجود آن بهتر از نبودنش است زیرا نشان دهنده این است که این زمین برای شماست و هیچکس حق ورود و تصرف در آن را ندارد. .

اگر قصد خرید زمین و ساخت و ساز در آن را دارید، باید زمینی را انتخاب کنید که از نظر مساحت بزرگ و مناسب برای ساخت و ساز باشد تا بتوانید به ایده آل خود برسید.

اگر قصد ساخت و ساز دارید بهتر است زمینی در کرج بخرید تا امکانات رفاهی و پزشکی داشته باشد و دسترسی به آن آسان باشد.

اگر قصد خرید زمین کشاورزی را دارید باید به خاک مرغوب و آب مناسب، عرضه شده و مناسب کشاورزی توجه کنید تا متحمل هزینه های اضافی نشوید.

چرا مردم  املاک ویلا مهدوی را برای خرید زمین انتخاب می کنند؟

( نکات طلایی خرید زمین ) خرید همیشه استرس زا بوده است، اما با داشتن مشاوران و راهنماهای خوب دیگر نگران نباشید و با خیال راحت خرید کنید.

افرادی که تصمیم به خرید زمین را دارند با توجه به سایت املاک ویلا مهدوی دیگر نگران خرید خود نیستند زیرا از کمک مشاوران متخصص در این زمینه بهره مند می شوند و اطلاعات کامل زمین ها در سایت به راحتی در دسترسشان خواهد بود.

سرمایه گذاری در زمین

وقتی می خواهید سرمایه گذاری موفقی داشته باشید، سوالات زیادی به ذهن شما خطور می کند، از جمله: اصول مهم سرمایه گذاری در زمین چیست؟ راه های کسب درآمد از خرید و فروش خانه و زمین چیست؟ در کدام حوزه؟ آیا باید در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید؟ چگونه از رکود در بازار املاک جلوگیری کنیم؟

سرمایه گذاری در ملک یکی از رایج ترین سرمایه گذاری هاست زیرا اولین چیزی که به ذهن اکثر مردم می رسد این است که از سرمایه خود برای خرید زمین استفاده کنند تا در صورت افزایش قیمت به دلیل تورم و تغییرات سیاسی و اقتصادی، سود خوبی کسب کنند.

بازار املاک، بازاری است که قیمت های آن در بیشتر مواقع متناسب با تورم افزایش یافته است. اما برای کسانی که تازه می خواهند وارد این بازار شوند، عواملی برای سرمایه گذاری بهتر در بازار خرید و فروش زمین وجود دارد.

بودجه خود را برای سرمایه گذاری در خرید زمین مدیریت کنید
اولین چیزی که باید رعایت کنید و انجام ندهید خرید خانه و زمین برای سرمایه گذاری با بدهی و بدهی است، بنابراین مدیریت بودجه خودتان یکی از نکات مهم و کلیدی است که باید رعایت کنید و پول کافی برای خرید زمین داشته باشید.

اگر وام مسکن گرفته اید، باید مطمئن باشید که توانایی پرداخت آن را دارید و به فکر بازپرداخت آن از طریق اجاره نباشید.

اجاره زمین به دو دلیل اشتباه است.

1_ تحویل رایگان منزل به مستاجر

2_ ممکن است مدت زیادی مستاجر پیدا نکنید و سرمایه گذاری شما به یک شکست بزرگ تبدیل شود.

نکات خرید ویلا که باید به آن دقت نمائید
بیشتر بخوانید

در نظر گرفتن تمام هزینه ها برای شروع سرمایه گذاری در این زمینه
بدون در نظر گرفتن هزینه های جانبی مانند پرداخت مالیات، هزینه ها، نگهداری و تعمیرات، این امر می تواند شما را با کسری بودجه مواجه کند. همانطور که می دانید این موارد علاوه بر انرژی، زمان و انرژی شما را نیز مصرف می کند.بنابراین، هنگام خرید زمین و بررسی تمام هزینه های مربوطه، حتما بررسی کنید.

با سرمایه گذاری های کوچک در املاک شروع کنید.
برای شروع سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات، لازم نیست تمام بودجه خود را به خرید چند خانه یا زمین بزرگ اختصاص دهید. می توانید با خرید آپارتمان دوبلکس، اجاره طبقه پایین و زندگی در طبقه بالا شروع کنید.

بررسی های لازم برای خرید زمین | نکات طلایی خرید زمین

همه ما مشغول کار خود هستیم و وقتی تصمیم به خرید زمین، ملک مسکونی یا تجاری می گیریم، زیاد به مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید فکر نمی کنیم. بنابراین، آگاهی از قوانین حاکم بر این بازار، به ویژه قوانین مربوط به خرید زمین، به ما کمک می کند تا خرید مطمئن تری داشته باشیم.

یکی از نکات قانونی خرید زمین، توجه به قوانین خرید زمین از موسسات و اشخاص حقوقی است. برای این نوع خرید زمین، باید مجوزهای فروشنده را با موسسه ذیصلاح به دقت بررسی کرده و از صحت آنها اطمینان حاصل کنید.

نکته بسیار مهمی که باید بررسی کنید و مطمئن شوید این است که:

اراضی معینی در محدوده طرح تفصیلی قرار می گیرد که گفته می شود داخل طرح است. بنابراین قبل از خرید زمین باید از طرح تفصیلی شهر مربوطه مطلع شده و از درج نشدن ملک در نقشه مطمئن شوید.

سوالات دیگری که باید هنگام خرید زمین از آنها آگاه باشید و به آنها توجه کنید عبارتند از:

نقشه برداری و ثبت ملک و شهرداری در صورتی که زمین مسکونی و در بافت شهری باشد

جهاد کشاورزی را اگر شامل باغات کشاورزی و موارد دیگر می شود بیاموزید

نکات طلایی خرید زمین چیست ؟

1. خانه ها یا زمین های واقع در اطراف بزرگراه ها و خیابان های اصلی با آلودگی صوتی زیادی مواجه هستند. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید خانه کاملا بی صدا باشد، از خرید این خانه ها خودداری کنید. علاوه بر این، زمین واقع در این موقعیت آینده خوبی نخواهد داشت.

2. کیفیت و فشار آب و برق از جمله عناصر مهمی است که قبل از خرید زمین باید بررسی شود.

3. به حجم ترافیک زمین توجه کنید. اگر منطقه ای که زمین در آن قرار دارد بسیار شلوغ باشد، همیشه برای رسیدن به خانه مشکل خواهید داشت.

4. بهترین زمان برای خرید زمین در آغاز رونق بازار املاک است.

5. پس از پرداخت حق کمیسیون املاک، حتما رسید دریافت کنید.

6. خرید و فروش خانه را به تنهایی انجام ندهید و از مشاوران املاک مطمئن کمک بگیرید.

7. شرایط پرداخت پول به فروشنده باید به وضوح مشخص شود.

8. در صورتی که خانه ای که خریداری می کنید موروثی باشد، طبق گواهی انحصار وراثت باید کلیه وراث حضور داشته باشند.

9. حتما اصالت سند و شناسنامه فروشنده را بررسی کنید.

چگونه زمین بخریم؟

مردم دو هدف بیشتر از خرید زمین یا خرید زمین برای ساخت و ساز و زندگی ندارند.

یا برای سرمایه گذاری و کسب سود در آینده، زمین بخرید

از نظر حقوقی آنچه بسیار مهم است این است که مواظب باشیم بلافاصله زمین نخریم و باید از کارشناسان و آشنایان صحبت و یاد بگیریم.

خرید زمین و ملک تابع آداب و رسوم خاصی است و مستلزم اطلاعات کافی در مورد مساحت، موقعیت زمین، آینده آن، کاربری زمین، موانع قانونی، شناسایی مالک واقعی، کسب اطلاعات از شورای محلی، پرسش از مدیران محلی و … است. خیلی بیشتر. این به سادگی شما را وادار می کند اولین قدم را بردارید که تصمیم به خرید زمین است.

در مرحله بعد نوبت به مذاکره با فروشنده زمین و رسیدن به توافق و نقاط مشترک می رسد.

در مرحله سوم به مهم ترین قسمت معامله یعنی تنظیم قرارداد یا تنظیم قولنامه می رسید که همراهی معاون حقوقی یا وکیل قرارداد در جلسات مذاکره و امضای قرارداد ضروری است.

فروشندگان عمدتاً از ترفندها و تکنیک هایی در تنظیم قرارداد استفاده می کنند تا نه تنها پس از مدت معینی قرارداد به طور خودکار فسخ شود، بلکه پول و سرمایه شما نیز از بین برود. یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید زمین، توجه به شرایط قرارداد است. و توصیه او این است.

نکات طلایی خرید زمین در تهراندشت کرج

سوال اصلی این است که چه معیارهایی باعث افزایش تمایل مردم به خرید ویلا در تهراندشت و در نتیجه افزایش تعداد املاک ویلایی واقع در این منطقه می شود؟

امروزه ساخت ویلاهای مدرن با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران ویلا مواجه شده و مشتریان زیادی حاضر به خرید ویلاهای مدرن هستند. تهراندشت بهترین شرایط را برای خرید یا ساخت ویلای مدرن ارائه می دهد; آب و هوای عالی تابستانی تهراندشت به افراد این امکان را می دهد که بهترین زمان را برای اقامت در ویلای مدرن خود در این منطقه داشته باشند.

نفوذ نور خورشید از پنجره های بزرگ ویلاهای مدرن به فضای داخلی ویلا روح شما را شاداب می کند. در واقع زیبایی وصف ناپذیر تهراندشت یکی از اصلی ترین معیارهایی است که بسیاری از خریداران ویلا را برای انتخاب این منطقه جذب می کند.

قیمت ویلا و زمین در تهراندشت
بیشتر بخوانید

از مهم ترین مزیت هایی که می توانید برای خرید با اطمینان ویلا در تهران دشت در نظر بگیرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

معاملات مطمئن خرید و فروش ویلا در تهراندشت:

یکی از مهمترین ویژگی های املاک ویلایی واقع در تهراندشت این است که اکثر این املاک دارای گواهی پایان کار و پروانه ساختمانی هستند. به همین دلیل هنگام خرید و فروش ملک در تهران دشت هیچ نگرانی نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت این منطقه را برای خرید ویلا انتخاب کنید. املاک ویلایی ساخته شده در این منطقه دارای کامل ترین امکانات حیاتی و انشعابات کامل ساختمانی می باشد. به همین دلیل وقتی در ویلای خود در این منطقه اقامت می کنید از نظر آب و برق و گاز مشکلی نخواهید داشت.

نکات طلایی خرید زمین و قیمت مناسب برای ملک های ویلایی :

نکات طلایی خرید زمین و قیمت مناسب برای ملک های ویلایی:

مهمترین مزیت خرید ویلا در تهراندشت قیمت بسیار مناسب و ارزان املاک ویلایی واقع در این منطقه می باشد. از آنجایی که تهراندشت یکی از شهرهایی است که اخیرا مورد توجه ویلاسازان و خریداران قرار گرفته و اخیراً ساخت ویلا در این منطقه رونق گرفته است، قیمت خرید و فروش ویلا در آنجا نسبت به سایر شهرها مناسبتر است. مناطق ویلایی معروف و با پرداخت هزینه های مناسب می توانید صاحب یک ویلای بسیار زیبا در تهراندشت شوید. در عین حال با خرید ویلا در تهراندشت سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و در آینده ای نه چندان دور سود قابل توجهی خواهید داشت.

نزدیک بودن به مرکز شهر و جاده ای آرام:
اقامت در ویلا در تعطیلات یکی از سرگرمی های بسیاری از افراد است. فاصله زیاد بین مناطق ویلا و مراکز شهر مشکلاتی را برای افرادی که مایل به دسترسی به ویلاهای خود هستند ایجاد می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های تهراندشت نزدیکی آن به شهر است. شما با یک مسیر کوتاه و ایزوله می توانید خیلی راحت به ویلای خود برسید و در تعطیلات و تعطیلات آخر هفته مشکلی برای رسیدن به ویلای خود نخواهید داشت. آرامش و خلوت منطقه تهراندشت احساس آرامش و آسایش را به شما القا می کند. به علاوه، اگر به هر دلیلی نیاز به بازگشت به مرکز شهر دارید، می توانید این کار را خیلی سریع و آسان انجام دهید.

شرایط فروش عالی:
با خرید ویلا در یکی از مناطق تهراندشت در حین فروش مشکلی نخواهید داشت و نقدینگی بالایی خواهید داشت. به همین دلیل با خرید ویلا در تهراندشت سرمایه گذاری خوبی انجام داده اید.

در برخی موارد فروشندگان ویلا برای کسب درآمد بیشتر می گویند که قیمت ویلا بسیار بالاست. برای جلوگیری از این نوع تقلب، بهتر است با مقایسه قیمت ویلا با ویلا مشابه در همسایگی، از مطابقت قیمت ویلا با بازار اطمینان حاصل کنید. با مراجعه به سایت ویلا مهدوی می توانید ویلاهای موجود در تهران دشت را با قیمت های درج شده در این سایت مشاهده و ویلاها را با هم مقایسه کنید.

قبل از بیان نکته بعدی باید شما را با یک اصطلاح در معاملات ملکی آشنا کنیم. تسویه ملک شاید اولین باری باشد که با این اصطلاح مواجه می شوید، اما تسویه یک روش معاملاتی است که طرفداران زیادی دارد. به این ترتیب ملک، زمین یا ماشین خود را با ملک، زمین یا ویلا معاوضه خواهید کرد. همان مبادله کالا با کالاهای قدیمی. بورس ملک در تهراندشت نیز طرفداران خود را دارد و افرادی هستند که می خواهند با معاوضه زمین، ملک و یا ماشین خود با ویلا در این منطقه صاحب یک ویلای لوکس شوند.

با دانستن نکات طلایی خرید زمین گرفتار کلاهبرداران در تهراندشت نشوید !!

برخی از فروشندگان ویلا برای تشویق خریدار به خرید ویلا، قول توسعه منطقه ویلا مانند سنگفرش جاده و توسعه زیرساخت های شهری را می دهند. برای جلوگیری از این نوع تقلب، بهتر است از وضعیت توسعه منطقه مستقیماً از شهرداری و مقامات محلی مطلع شوید. برای این منظور می توانید به مشاوران حرفه ای املاک ویلا مهدوی مراجعه نمایید.

کلاهبرداری در وضعیت حقوقی اموال چیست؟

( نکات طلایی خرید زمین ) در برخی موارد ویلایی که به فروش می رسد دارای مشکلات قانونی بوده و مالک قانونی آن مشخص نیست. برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری، بهتر است قبل از خرید ویلا، وضعیت حقوقی خود را با آژانس املاک بررسی کنید و از یک وکیل مستقل برای بررسی وضعیت حقوقی ویلا استفاده کنید. در ایران کلاهبرداری علیه وضعیت حقوقی اموال به عنوان یک جرم سنگین شناخته شده و بر خلاف بسیاری از کشورها مجازات سنگینی دارد.

در قانون مدنی ایران حمایت از حقوق مالکان به عنوان یکی از حقوق اساسی شناخته شده است و هرگونه تخلف در این خصوص به شدت پیگرد قانونی دارد. کلاهبرداری در وضعیت حقوقی ملک به معنای انجام هر گونه فعالیت یا عملی است که با هدف کلاهبرداری از مال انجام می شود، اعم از فروش مال با اسناد جعلی، جعل اسناد ملکی، تنظیم اسناد جعلی و یا تخریب اسناد رسمی. و غیره. . خواهد بود. سازمان املاک و شهرسازی ایران به عنوان نهاد ارجح رسیدگی به کلاهبرداری در خصوص وضعیت حقوقی اموال، اقدامات لازم را برای شناسایی، ردیابی و مجازات کلاهبرداران انجام خواهد داد. همچنین مراجع قضایی و اداری قدرت تعقیب و مجازات کلاهبرداران در این زمینه را دارند.

یادت نره بخونی : بهترین زمان برای خرید ویلا و سرمایه گذاری

ارسال دیدگاه