سرخاب در واقع نگین تهراندشت شناخته می شود

9 آوریل 2024
0 دیدگاه

سرخاب در واقع نگین تهراندشت شناخته می شود :

این مقاله که توسط کارشناسان املاک ویلا مهدوی گردآوری و تقدیم نگاه مهربانتان خواهد شد درباره سرخاب در واقع نگین تهراندشت شناخته می شود می خواهیم صحبت نمائیم و ممنونیم که تا انتها با ما همراه خواهید شد البته نخست بهتر است درباره تهراندشت کمی اطلاعات در اختیارتان قرار دهیم .

سرخاب در واقع نگین تهراندشت شناخته می شود | خرید ویلا در تهراندشت

سرخاب در واقع نگین تهراندشت شناخته می شود خرید ویلا در تهراندشت

تهراندشت در ۱۰ کیلومتری غرب کرج و از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز و در موقیعت مکانی جنوب منطقه کردان است و شامل 17 روستا می باشد. و از نظر آب‌وهوایی دارای شرایط بسیار خوبی است . وجود آب‌وهوای مناسب به همراه منابع آب زیاد باعث ساخت ویلاهای مختلف در این منطقه شده است.

اکنون تعداد زیادی از افراد به دنبال خرید ویلا در تهراندشت هستند که به این دلیل،است که این منطقه زیبا دارای شرایط مناسبی برای گذراندن تعطیلات می باشد و همچنین مسافت آن از تهران کم است. بهتر است بدانید که این منطقه دقیقا روبروی شهرکردان واقع شده است بنابراین از نظر مسافت مانندکردان است .

اگر بخواهید از میدان آزادی به سمت تهراندشت حرکت کنید، حدود ۷۰ کیلومتر راه در پیش خواهید داشت که باید به شکل دقیق پیش روید. خوشبختانه وجود جاده قدیم تهراندشت باعث گشته که دسترسی به این منطقه راحت‌تر شود. خرید ویلا در تهراندشت با قیمت مناسب با توجه به بوجه شما در سایت املاک ویلا مهدوی.بخش عمده‌ای از مسیر در اتوبان ادامه پیدا خواهید کرد و در نهایت باید از جاده اختصاصی وارد این قسمت شوید اگر ترافیک را در نظر نگیریم، حدودا یک ساعته از تهران به منطقه خواهید رسید.

ویلا در تهراندشت
بیشتر بخوانید

اگرچه در  بیشتر مواقع، ترافیک مسئله‌ساز خواهد شد که به همین دلیل؛ این زمان به 1.5 ساعت هم افزایش پیدا خواهد کرد. همه ی محاسبات بر اساس مبدا میدان آزادی ذکر گشته و مسلما دیگر مناطق تهران، زمان بیشتری برای این مورد نیازمند است .

مدت زمان رسیدن به تهراندشت از تهران حدود 1 الی 2 ساعت بسته به روز های هفته متغییر می باشد
میزان مسافت تهران تا تهراندشت حدود هفتاد کیلومتر است که از اتوبان تهران کرج یا بزرگراه جدید همت قابل دسرسی می باشد.

در دسترس بودن تجهیزات مناسب اغلب یک نگرانی مهم برای صاحبان ویلا است که به دنبال پاسخ مناسب هستند که ایا تهراندشت شرایط رفاهی مناسبی دارد یل خیر. بنابراین منطقه تهراندشت نیز باید از نظر رفاهی مورد بررسی قرار گیرد.

یکی از روستاهای مهم این بخش سرخاب است. در سال های اخیر با توجه به حجم بالای ویلاسازی در سرخاب می توان دید که امکانات رفاهی در این منطقه نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است.

همه می توانند در روستاهای واقع در این منطقه غذا بخرند. البته از این منطقه به اندازه یک شهر نمی توان انتظار داشت، اما مطمئناً نیازهای اولیه شما به خوبی برآورده خواهد شد. در ضمن بهتر است قبل از رسیدن به منطقه کرج خریدهای بسیار بزرگ انجام دهید تا در این زمینه دچار مشکل نشوید.

سرخاب در واقع نگین تهراندشت شناخته می شود و به بهشت ساوجبلاغ معروف است.

نام اصلی سرخاب سرخاب است و به عنوان یکی از توابع بخش مرکزی شهر ساوجبلاغ شناخته می شود.

سرخاب روستایی ویلایی است که در ساوجبالاغ واقع شده و منطقه ای با ارزش و پرطرفدار محسوب می شود.
سرخاب در واقع به نگین تهراندشت و به بهشت ​​ساوج بلاغ معروف است.
این منطقه به زیبایی کردان است اما با قیمتی مناسب تر است.

خرید ویلا در اسماعیل آباد تهراندشت
بیشتر بخوانید

مناظر دیدنی سرخاب
رودخانه سرخاب و عباس آباد که از رود کردان سرچشمه می گیرد از شرق سرخاب می گذرد. عبور رودخانه ها از این منطقه آب و هوای مطبوعی به سرخاب بخشیده است.

سطح آب رودخانه در این منطقه بسیار مناسب است و خاک را حاصلخیز کرده است. به همین دلیل وفور باغ ها در این منطقه بسیار زیاد است و مناظر دیدنی زیادی را ارائه می دهد.

ویلاهای زیادی که در این منطقه دیده می شوند، حس قدم زدن در دهکده های اروپایی را القا می کنند.
درختان میوه در اوایل بهار شکوفا می شوند و گل های رنگارنگ به ویژه صورتی در گوشه و کنار روستا به چشم می خورد.
در پاییز، رنگ درختان مجموعه ای باشکوه از رنگ های سبز، زرد، نارنجی و قرمز است. ویلاهای باشکوهی در میان این درختان خودنمایی می کنند و توجه همه تماشاگران را به خود جلب می کنند.

برای مطالعه بیشتر : درخشانیه در تهراندشت کجاست

ارسال دیدگاه