خرید ملک در تهراندشت کرج

10 می 2024
0 دیدگاه

خرید ملک در تهراندشت کرج :

بسیاری از دوستان و مشتریانی که با مشاوران ویلا مهدوی تماس می گیرند به دنبال استعلام قیمت ویلا و زمین در منطقه تهراندشت هستند. از این رو بر آن شدیم تا در مقاله ای جداگانه به بررسی قیمت مناطق مختلف تهران دشت بپردازیم تا با مطالعه این مقاله بتوانید قیمت ویلا و زمین در منطقه تهراندشت را به طور تقریبی تخمین بزنید.

البته باید بدانید که منطقه تهراندشت منطقه وسیعی است و روستاها و قسمت های مختلفی را شامل می شود. امکان اعلام قیمت برای همه مناطق وجود ندارد، بنابراین سعی می کنیم مناطق مهم را بررسی کنیم.

همچنین قبل از بررسی هر موردی باید بدانید که قیمت زمین و ویلا کاملا از یکدیگر متمایز است. در واقع ویلا ممکن است بسته به متراژ ساختمان، کیفیت ساخت، وضعیت استخر، وضعیت منطقه کار و … قیمت های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال در منطقه ای مشابه از نظر قیمت زمین، دو ویلا با قیمت های کاملا متفاوت یافت می شود و این ناشی از همان عواملی است که ذکر شد.

خرید ملک در تهراندشت کرج | قیمت زمین در منطقه های متنوع تهراندشت

خرید ملک در تهراندشت کرج | قیمت زمین در منطقه های متنوع تهراندشت

همانطور که اشاره  کردیم منطقه تهراندشت دارای مناطق گوناگونی می باشد. هر یک از این منطقه ها دارای ویژگی ها و شاخصه های خود می باشند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمائیم:

وضعیت دسترسی به آب جهت استخر و آبیاری محوطه ویلا
وضعیت سند زمین که تکبرگ، قولنامه ای ، اصلاحات ارضی ، هیاتی ، شورایی و … است.
وضعیت امکانات زمین از جمله دسترسی به آب و برق و گاز
وضعیت امکانات شهری نظیر دسترسی به سوپرمارکت، درمانگاه، بانک، رستوران و …
وضعیت شهرکی بودن یا انحصاری بودن زمین و ویلا
میزان ساخت و سازهای انجام شده در منطقه مانند ویلاهای ساخته شده و شهرک های ویلایی احداث گشته
وضعیت نگبهبانی و امنیت
کیفیت فرهنگی مردم بومی منطقه
وضعیت سرسبزی منطقه و مشجر بودن
توجه نمائید که، عوامل بالا تنها بخشی از مسائلی می باشند که بر روی قیمت زمین و ویلا در منطقه تهراندشت اثر گذار خواهند بود. از جمله مناطق مهم و ویلایی در منطقه تهراندشت می توان به موارد زیر اشاره نمائیم: (مرتب سازی بر اساس حروف الفبا می باشد)

خرید ملک در تهراندشت کرج | مناطق مهم تهراندشت

آران
اسماعیل آباد
تنکمان
حاجی آباد
حسین آباد
رضا آباد
زکی آباد
زعفرانیه
سرخاب
سعید آباد
سهیلیه
عباس آباد
قاسم آباد
نمکلان
و …
مناطق مطرح گشته، هر یک در سطح های متنوعی می باشند. اگر تصمیم داشته باشیم تا مناطق را به سه دسته قیمتی تقسیم بندی نمائیم  می توان این مناطق را بصورت زیر دسته بندینمائیم:

سعید آباد کرج
بیشتر بخوانید

 

دسته بندی بر اساس قیمت نام مناطق
دسته اول (قیمت بالا) سرخاب ، سعید آباد، زعفرانیه ، سهیلیه، اسماعیل آباد، آران
دسته دوم (قیمت مناسب) نمکلان، تنکمان، عباس آباد، قاسم آباد، حسین آباد
دسته سوم (قیمت ارزان) حاجی آباد، زکی آباد، رضا آباد

نکته حائز اهمیت : توجه نمائید که قیمت بالای یک منطقه دلیل بر کیفیت در همه ی مواردی می باشد که پیش تر اشاره گشت نمی باشد! توجه نمائید که در یک منطقه، به خاطر دسترسی مناسب به آب ، میزان ساخت و سازهای انجام  گشته و امکانات شهری، قیمت بالا می باشدو در منطقه ای دیگر، به خاطر اینکه زمین ها ویلاها دارای سند تکبرگ هستند، قیمت بالا می باشد اما دسترسی مناسب به آب وجود نخواهد داشت! به همین دلیل باید پیش از هر گونه خرید، باید همه ی فاکتورها را در مورد منطقه خرید مورد بررسی قرار دهید!

قیمت ویلا در منطقه های گوناگون تهراندشت
همانگونه که پیش تر اشاره گشت، قیمت ویلا به فاکتور های زیادی بستگی خواهد داشت و به طور قطعی نمی شود در مورد قیمت ویلا در یک منطقه صحبت نمود. به عنوان نمونه در منطقه سرخاب شما قادر خواهید بود تا ویلایی ۱ میلیارد تومانی هم پیدا نمائید و یا اینکه در منطقه رضا آباد ویلایی ۳ میلیارد تومانی! از این رو، نمی شود در مورد قیمت ویلا در یک منطقه صحبت کنیم! آنچه مشخص می باشد، این خواهد بود  که با توجه به قیمت عمومی زمین در یک منطقه و کیفیت ساخت ویلاها، قیمت ها در مناطق متنوع طبقه بندی می گردند.

اگر تصمیم داشته باشیم تا عوامل موثر در قیمت ویلا را بررسی کنیم می توان به موارد زیر اشاره نمائیم:

قیمت زمین در منطقه
کیفیت ساخت ویلا شامل متریال های مصرفی و سازه
متراژ ساختمان ویلای احداث شده
سبک طراحی معماری ویلا
امکانات رفاهی ویلا شامل استخر روباز یا سرپوشیده، وضعیت محوطه کاری
وضعیت آب ، برق و گاز ویلا
شهرکی بودن یا انحصاری بودن
دسترسی به امکانات و خدمات شهری
وضعیت بافت منطقه از نظر احداث ویلا : این که پیرامون ویلا چقدر ویلا ساخته شده باشد.
و …
به همین دلیل قیمت ویلا در مناطق مختلف خیلی متنوع می باشد. اما اگر تصمیم داشته باشید تا به صورت حدودی قیمت عمومی و حدودی ویلاها در مناطق گوناگون را مورد بررسی قرار بدهیم بازهم به همان جدول دسته بندی قیمت مناطق می رسیم که می توانید در زیر مطالعه کنید:

مراحل انتقال سند ملک
بیشتر بخوانید

قیمت حدودی ویلاها در تهراندشت کرج

( خرید ملک در تهراندشت کرج )
دسته اول (قیمت بالا) سرخاب ، سعید آباد، زعفرانیه ، سهیلیه، اسماعیل آباد، آران
دسته دوم (قیمت مناسب) نمکلان، تنکمان، عباس آباد، قاسم آباد، حسین آباد
دسته سوم (قیمت ارزان) حاجی آباد، زکی آباد، رضا آباد
نکته حائز اهمیت : لازم به ذکر است که قیمت ویلا نیز نظیر زمین کاملا به روز می باشد و شما باید برای استعلام قیمت روز ویلا با مشاورین املاک ویلا مهدوی می توانید  در تماس باشید.

مزیت های خرید ملک در تهراندشت کرج

پس از بررسی قیمت زمین، ویلا، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت، باید شما را با ویژگی های این منطقه آشنا کنیم. برای کشف این منطقه، این مزایا و ویژگی‌ها را بررسی کنید:

اولا منطقه تهراندشت بسیار نزدیک به تهران است و با یک تا دو ساعت رانندگی می توانید به هر نقطه از تهران دشت برسید. فاصله میدان اصلی سرخاب، نقطه مرکزی تهراندشت تا میدان آزادی تهران 69 کیلومتر است.
منطقه تهراندشت و به ویژه سرخاب دسترسی بسیار خوبی به آب دارد. یعنی در بسیاری از مناطق تهراندشت می توانید از طریق چاه های کم عمق به آب های زیرزمینی دسترسی بسیار خوبی داشته باشید. آب در ویلا قانون مرگ و زندگی است. اگر ویلا به آب دسترسی خوبی داشته باشد می توانید متراژ و استخر ویلا را تامین کنید اما اگر دسترسی مناسب نباشد ویلا اصل خود را از دست می دهد! توصیه ما این است که اگر به دنبال خرید ویلا در اطراف تهران هستید، قبل از هر اقدامی وضعیت دسترسی به آب را بررسی کنید.
منطقه تهراندشت سرسبز و زیباست. به دلیل وجود منابع آبی بسیار غنی در تهران دشت به ویژه در بخش‌های مرکزی، این مناطق دارای طبیعت سرسبز، باغ‌های متعدد و زیبایی بی‌نظیر هستند. اینگونه عنوان بهشت ​​گمشده را به این منطقه نسبت دادند. البته نباید فراموش کرد که هر چه از منطقه تهراندشت به سمت جنوب پیش می روید، هر چه دسترسی به آب دشوارتر باشد، سرسبزی و زیبایی کمتری دارد.
داشتن آفتاب مناسب برای ورزش های آبی: تهراندشت منطقه ای آفتابی است که ورزش های آبی و استفاده از استخر روباز را در 5 ماه از سال امکان پذیر می کند. یکی از بزرگترین ویژگی های منطقه تهراندشت، استخرهای روباز ویلاها است که به لطف آفتاب خوب این فرصت را به شما می دهد تا در زیر آب زیر نور آفتاب، تفریح ​​کنید. این ویژگی به این معنی است که آفتاب کافی برای ماه های طولانی و همچنین آب فراوان در کمتر منطقه ویلایی در اطراف شهر تهران یافت می شود.
ویلاهای شهری زیاد تهران نشین: بد نیست بدانید در حال حاضر بسیاری از مناطق تهراندشت به کلنی ویلایی تبدیل شده است. شهرهایی که عمدتا تهرانی ها از ویلاهای شخصی خود در تعطیلات، آخر هفته ها و … بازدید می کنند. برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت. بد نیست بدانید تهراندشت ویلاهای چهار فصلی نیز دارد که ساکنان آن به مدت چهار فصل در ویلاهای خود زندگی می کنند.

خرید ویلا در رضا آباد
بیشتر بخوانید

چرا خرید ملک در تهراندشت کرج ؟ و چرا املاک ویلا مهدوی

امنیت کافی در سراسر منطقه: منطقه تهراندشت به طور کلی منطقه ای بسیار آرام و امن است. علاوه بر این ویلاها دارای نگهبان و دربان هستند که به شما احساس امنیت می دهد.
ویژگی های ذکر شده تنها بخشی کوچک از ویژگی های منطقه زیبای تهراندشت را نشان می دهد. پیشنهاد قوی ما دیدن زیبایی های این منطقه از نزدیک است. فقط یک سفر کوتاه به منطقه تهراندشت در یک آخر هفته داشته باشید.

در این مقاله سعی کرده ایم قیمت ویلا در تهران دشت، قیمت زمین در مناطق مختلف تهران و همچنین قیمت باغ و باغ ویلا در مناطق مختلف تهران دشت را به شما ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره دقیق تر می توانید با مشاوران خود در گروه مشاوران و مهندسین ویلا مهدوی تماس بگیرید.

کارشناسان املاک ویلا مهدوی با سال ها سابقه درخشان در زمینه خرید ملک در تهراندشت | خرید ویلا شهرکی در تهراندشت و… به شما عزیزان کمک می نمایند تا به شما عزیزان کمک نمایند تا بهترین سرمایه گذاری را داشته باشند.

برای مطالعه بیشتر : خرید ملک برای سرمایه گذاری

ارسال دیدگاه