چهار دیواری تهراندشت

5 اکتبر 2024
0 دیدگاه
چهار دیواری تهراندشت

چهار دیواری تهراندشت
چهار دیواری تهراند شت و معاملات آن برای کسانی که قصد خرید و فروش زمین یا باغ های تهراندشت و سرمایه گذاری در این منطقه را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. منطقه تهراندشت که به بهشت ​​گمشده نیز معروف است در شهرستان ساواجبلاغ استان البرز قرار دارد.

این منطقه به دلیل برخورداری از آب و هوای مطبوع، طبیعت جذاب، رودخانه های روان، منابع آبی فراوان و در دسترس و همچنین مجاورت با شهرهای بزرگ تهران و کرج، پتانسیل رشد و توسعه بالایی دارد و همواره در مرکز توجه قرار دارد. . خریداران زمین و باغ و ویلا واقع شده است. در این میان آنچه خرید و فروش چهاردیواری در تهران دشت را جذاب می کند، مزایا و ویژگی های مطلوبی است که زمین یا باغ چهاردیواری نسبت به زمین یا باغ چهاردیواری ارائه می دهد.

چهار دیواری تهراندشت چیست؟

چهار دیواری تهراندشت چیست؟

به باغ چهاردیواری یا زمینی گفته می شود که حدود مشخصی دارد و اطراف آن را دیوار یا حصار احاطه کرده است و دارای امتیازاتی مانند سند و اتصالات آب، برق و در برخی موارد گاز است. احتمالاً زمین های زیادی را دیده اید که فاقد دیوار و حصار هستند و مرزهایشان با خطوط گچی یا کاشت درخت مشخص شده است.

دلیل آن این است که تمام اراضی و باغ هایی که در نقاط مختلف وجود دارد قابل حصارکشی یا دیوارکشی نیستند و برای این کار باید مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط مانند وزارت جهاد کشاورزی دریافت کرد. قانون را رعایت می کند

چهار دیواری باغ
چهاردیواری تهراندشت می تواند باغی با دیوار چینی یا حصاری باشد. دیوارکشی باغ علاوه بر مشخص کردن محدوده باغ از ورود حیوانات و آسیب به محصولاتی که به سختی به دست می‌آیند جلوگیری می‌کند و همچنین امکان ورود افراد را کاهش می‌دهد.

سرمایه گذاری در طلا، دلار، بورس و مسکن
بیشتر بخوانید

از آنجایی که رونق و سرسبزی باغ در گرو تامین منابع آبی است، باغ چهاردیواری به دلیل حق آبه بیش از باغ بدون دیوار و حصار و یا باغ چهاردیواری مورد توجه خریداران قرار می گیرد. بخش های زیرساختی قیمت بالاتر و بالاتری نسبت به آنها دارند.

چهار دیواری زمین | چهار دیواری تهراندشت

نوع دیگری از چهاردیواری تهراندشت چهار دیواری خاکی است. بسیاری از افرادی که در تهران دشت زمین می خرند قصد دارند در آنجا ویلا بسازند به همین دلیل داشتن پروانه ساختمانی و زیرساخت برایشان مهم است. بنابراین تمایل بیشتری به خرید زمین چهار دیواری دارند.

برای تبدیل یک زمین معمولی به چهاردیواری باید تلاش زیادی برای اخذ پروانه های ساختمانی مربوطه و دریافت آبونمان برق و گاز انجام شود و اخذ آن زمان زیادی می برد این مجوزها و خدمات و همچنین خرید مصالح و دیوارهای زمین پرداخت شود.

مزیت خرید چهار دیواری تهراندشت چیست؟

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های خرید خانه چهاردیواری در تهران دشت، تاییدیه بودن آن است. زمین های چهاردیواری در تهراندشت معمولا دارای سند تک صفحه ای هستند که در آن متراژ، آدرس و اندازه دقیق آن کاملا مشخص می شود و در حین معامله به خریدار اطمینان می دهد. زمینی که چهاردیواری آن را احاطه نکرده باشد به صورت وکالت نامه یا توافق نامه معامله می شود که ارزش حقوقی آن کمتر از سند رسمی است.

علاوه بر موارد ذکر شده، هر چهار دیوار دارای اتصالات آب، برق و گاز هستند و این موضوع برای چهاردیواری باغ که تامین آب و ایمنی آب در آن حیاتی است، اهمیت ویژه ای دارد. همچنین یکی از مزایای دیگر داشتن زمین یا باغچه چهاردیواری صرف زمان و هزینه کمتر برای اخذ مجوزهای لازم است.

ویلا داخل بافت یا بیرون بافت ؟
بیشتر بخوانید

خرید چهار دیواری در تهراندشت

ملک مارکت با توجه به تجربه زیاد در خرید و فروش انواع ویلا و زمین در منطقه تهراندشت گزینه های مختلفی را برای خرید ملک چهاردیواری در منطقه تهراندشت به شما ارائه می دهد. اگر قصد خرید خانه چهار دیواری در تهراندشت را دارید برای اطلاعات بیشتر و آخرین قیمت ها با کارشناسان ما در املاک ویلا مهدوی تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر : روستای برغان کرج کجاست ؟

خرید ویلا تهراندشت

املاک تهراندشت

ارسال دیدگاه