تهراندشت کرج کجاست ؟

3 اکتبر 2023
0 دیدگاه

تهراندشت کرج کجاست ؟

 تهراندشت در ۱۰ کیلومتری غرب کرج و از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز و در موقیعت مکانی جنوب منطقه کردان واقع شده است و شامل 17 روستا است. که از نظر آب‌وهوایی دارای شرایط بسیار خوبی می باشد . وجود آب‌وهوای مناسب به همراه منابع آب زیاد باعث ساخت ویلاهای متعدد در این منطقه گشته است.

اگر به تصاویر تهراندشت توجه نمائید متوجه خواهید گشت که این منطقه از نظر طبیعی، چقدر زیبا و بکر می باشد. در بیشتر مواقع اشخاصی که تصمیم دارند از شلوغی و هیاهوی شهر دور باشند مدتی در این منطقه توریستی  سکونت می کنند. به این دلیل که بهتر با تهران دشت و شرایط آن آشنایی پیدا نمائید، حتما این مقاله را که توسط کارشناسان املاک ویلا مهدوی تقدیم نگاه مهربانتان خواهد شدا تا انتها با ما همراه باشید.

تهراندشت کرج کجاست ؟ و تاریخچه آن

اکنون که مطلع گشتید تهراندشت کرج کجاست، بهتر می باشد تا با تاریخچه آن هم آشنایی پیدا نمائید. از آنجایی که چند روستا در این ناحیه دیده خواهد شد، هر کدام از آن‌ها تاریخچه خود را خواهند داشت.

درست می باشد که تعداد زیادی از ویلاهای لوکس به تازگی در این منطقه ساخته‌ شده‌اند اما سکونت در تهران دشت به سال‌های زیادی بر خواهد گشت. در بعضی از قسمت‌ها آثاری از تپه‌های باستانی مشاهده می شود؛ این مورد ثابت‌کننده آن می باشد که سکونت در آن به سال‌های بسیار زیادی بر خواهد گشت.

تهراندشت کرج کجاست ؟ و آب و هوای این منطقه چگونه است ؟

بی شک آب و هوا یک عامل بسیار مهم در انتخاب محل سکونت می باشد که باید به آن توجه نمائید.  بی شک مهم‌ترین مزیت تهران دشت، آب‌وهوای بی‌نظیر آن می باشد که احساس بی‌نظیری در شما به وجود خواهد آورد. دمای هوا در تمامی طول سال، معتدل می باشد که همین امر باعث محبوبیت بالای منطقه گشته است.

فصل بهار و تابستان، خنکی مطبوع در این بخش دیده خواهد شد که به همین دلیل بسیار مورد توجه ویلادوستان واقع شده است. همچنین زمستان‌ها در این بخش نیز ملایم می باشد که در نتیجه از سرمای سخت و سوزناک در این قسمت خبری نمی باشد.

آشنایی با بهترین مشاور املاک در تهراندشت
بیشتر بخوانید

لازم به ذکر است که سطح آب زیرزمینی هم در این ناحیه بالا می باشد که امکان آبیاری باغات را بسیار آسان می‌نماید. وجود آب فراوان در کنار خاک حاصلخیز سبب گشته تا پوشش گیاهی بی‌نظیری در آن شکل گیرد که روح هر کسی را صیقل می دهد. با توجه به ویژگی‌های مثبتی که در این فضا از نظر آب‌وهوایی دیده می‌‌گردد، مسلما اقامت در آن قادر ایت تا دلیل بهبود حال روحی اشخاص گردد و آن‌ها را از دغدغه‌هایی که در این بخش وجود دارد رها نماید.

برای مطالعه بیشتعر : خرید ویلا تهراندشت

تهراندشت کرج کجاست ؟ و فاصله تهران تا تهراندشت چقدر است؟

تهراندشت کرج کجاست ؟ و فاصله تهران تا تهراندشت چقدر است؟

در حال حاضر تعداد زیادی از اشخاص به دنبال خرید ویلا در تهراندشت می باشند که به این دلیل، شرایط مسافت آن از تهران را باید در نظر گیرند. بهتر است بدانید که این بخش دقیقا روبروی شهرکردان واقع شده است بنابراین از نظر مسافت نظیر کردان می باشد

اگر بخواهید از میدان آزادی به سمت تهراندشت حرکتنمائید، حدود ۷۰ کیلومتر راه در پیش دارید که باید به شکل دقیق پیش روید. خوشبختانه وجود جاده قدیم تهراندشت باعث شده که دسترسی به این منطقه راحت‌تر است. خرید ویلا در تهراندشت با قیمت مناسب با توجه به بوجه شما در سایت املاک ویلا مهدوی.بخش عمده‌ای از مسیر در اتوبان ادامه پیدا می‌نماید تا در نهایت باید از جاده اختصاصی وارد این قسمت گشت اگر ترافیک را در نظر نگیریم، حدودا یک ساعته از تهران به منطقه می رسید.

اگرچه در  بیشتر مواقع، ترافیک مسئله‌ساز می‌گردد که به همین خاطر؛ این زمان به 1.5 ساعت هم افزایش پیدا می‌نماید. همه ی محاسبات بر اساس مبدا میدان آزادی ذکر خواهد شد و مسلما دیگر مناطق تهران، زمان بیشتری برای این مورد نیازمند می باشد .

  • مدت زمان رسیدن به تهراندشت از تهران حدود 1 الی 2 ساعت بسته به روز های هفته متغییر می باشد
  • میزان مسافت تهران تا تهراندشت حدود هفتاد کیلومتر می باشد که از اتوبان تهران کرج یا بزرگراه جدید همت قابل دسرسی است.

تهراندشت کرج کجاست ؟ و مسیر رسیدن به آن؟

نزدیکی تهراندشت به اتوبان کرج قزوین یکی از بهترین مزایای آن می باشد چرا که دسترسی به منطقه را بسیار آسان‌تر نموده است. اشخاصی که در شهر کرج ساکن می باشند قادر خواهید بود تا وارد اتوبان گشته و به سمت قزوین حرکت نمائید. با پشت سر گذاشتن سهیلیه و گلسار در اتوبان، به ابتدای جاده تهراندشت خواهید رسید که باید از اتوبان وارد این جاده گردید.

خرید ویلا در قاسم آباد تهراندشت کرج
بیشتر بخوانید

با توجه به اینکه چندین روستا در این بخش دیده خواهند شد، شما به هر یک از آن‌ها که مایل باشید سفر خواهید نمود ساکنین تهران نیز باید در ابتدا از طریق اتوبان، خود را به کرج رسانید و مسیر گفته شده را با دقت پشت سر گذارید. از دیگر مزایای این منطقه، نزدیک بودن به شهر جدید هشتگرد می باشد که از این جهت نیز دسترسی بسیار خوبی خواهند داشت.

برای مطالعه بیشتر : اسماعیل آباد کجاست

تهراندشت کرج کجاست ؟ و معایب آن

تهراندشت نیز نظیر هر منطقه دیگری دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد که هر یک از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت می باشد. ویژگی ها نظیر :

  • داشتن آب‌وهوای مناسب
  • نزدیکی به تهران و کرج
  • قیمت مناسب سبب شده است که درخواست‌ها برای خرید ویلا در این منطقه افزایش پیدا نماید.

با این وجود برای تصمیم‌گیری درست حتما باید با معایب آن هم آشنایی داشته باشید چرا که از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به این دلیل که بهتر است با مزایا و معایب آشنایی پیدا نمائید، حتما در ادامه با ما همراه بمانید.

تهراندشت کرج کجاست ؟ و  تهراندشت دارای چه مشکلاتی می باشد؟

با وجود مزایای فراوانی که در این منطقه وجود دارد، به هیچ وجه نباید از معایبی که در آن وجود دارد غافل گردید. یکی از ایراداتی که می‌توان به این منطقه گرفت کیفیت پایین جاده های منتهی به تهراندشت می باشد و مشکل بعدی این منطقه کمبود امکانات رفاهی در بعضی از روستا های تهراندشت می باشد و به هر حال دوری از فضای شهری چنین پیامدهایی نیز دارا می باشد.

  • یکی دیگر از ایراداتی که بعضی از اشخاص آن را عنوان کرده‌اند وجود معادن شن و ماسه در ورودی منطقه تهراندشت می باشد که عامل وجود ماشین های سنگین و ترافیک در برخی ساعات روز می باشد .
  • علاوه بر این؛ شما باید پیش از خرید ویلا از همسایگان خود، شناخت خوبی داشته باشید چرا که ایجاد مزاحمت توسط همسایه مشکل زیادی برای شما ایجاد می نماید همینطور در بعضی از ویلاها ساختار به گونه‌ای می باشد که حریم خصوصی به درستی رعایت نمی‌گردد. به همین دلیل، همه ی این عوامل باید به شکل دقیق بررسی گردند تا بهترین انتخاب ویلا در این منطقه توریستی را داشته باشید.
خرید ملک در تهراندشت کرج
بیشتر بخوانید

تهراندشت کرج کجاست ؟ و امکانات رفاهی و جاده‌ای آن

وجود امکانات رفاهی مناسب بیشتر مواقع یک دغدغه مهم برای صاحبان ویلاها می باشد که به دنبال پاسخ درست برای آن می باشند؛ از همین رو منطقه تهراندشت نیز باید از نظر رفاهی بررسی گردد.

یکی از روستاهای مهم این بخش، سرخاب نام دارد. در سال‌های اخیر به دلیل حجم بالای ویلاسازی در سرخاب، شاهد آن می باشیم که امکانات رفاهی در این منطقه نسبت به گذشته، رشد زیادی را تجربه کرده است.به عنوان نمونه:

هر شخصی برای خرید مواد غذایی قادر خواهد بود تا از روستاهای واقع شده در این منطقه، خرید خود را انجام بدهد. البته نمی‌توان از این منطقه به اندازه یک شهر انتظار داشته باشیم اما مسلما نیازهای اولیه شما را به نحو احسن برآورده می شود. همینطور بهتر می باشد که خریدهای بسیار مهم را پیش از رسیدن به منطقه در کرج انجام بدهید تا از این نظر برای شما مشکلی ایحا نشود.

برای مطالعه بیشتر : سعید آباد کرج

ارسال دیدگاه