اجاره ویلا در کردان جنوبی

1 ژوئن 2024
0 دیدگاه
اجاره ویلا در کردان جنوبی

اجاره ویلا در کردان جنوبی

کردان جنوبی کجاست ؟
تهراندشت یا کردان جنوبی در شهرستان ساوج بلاغ در استان البرز قرار دارد که به سرزمین چشمه های سرد مشهور است. این شهر به خاطر داشتن منابع آبی بسیاری که دارد به یکی از سرسبزترین و خوش آب و هواترین مناطق اطراف تهران تبدیل گشته. نام ساوجبلاغ نخست ساوخ بولاخ به معنای چشمه آب سرد بوده که به مرور زمان به ساوجبلاغ تغییر پیدا کرده است.
ممکن است همه ساوج بلاغ را با كردان بشناسند، اما كردان تنها منطقه گردشگري ساوجبالغ نمی باشد، مناطق ديگري هم می باشند كه از نظر طبيعت و امكانات تفريحي چيزي كمتر از كردان ندارند. یکی از این مناطق جذاب، که آب و هوای سرسبز و مطبوعی که نیز دارد تهراندشت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و فروش ویلا، زمین و باغ می توانید با مشاورین مجرب ویلا مهدوی بصورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید.
ارتباط با ما
تهراندشت، خیابان تهران بعداز میدان
چناران_املاک ویلا مهدوی
۰۹۳۵۱۴۷۳۵۸۸
۰۹۱۲۵۷۵۵۸۹۰
۰۹۱۲۴۶۲۴۲۳۹

اجاره ویلا در کردان جنوبی | آشنایی با روستاهای منطقه ساوجبالاغ

اجاره ویلا در کردان جنوبی | آشنایی با روستاهای منطقه ساوجبالاغ

منطقه تهراندشت در بخش مرکزی شهر ساوجبلاغ واقع گشته و شامل 17 روستا می باشد که هر کدام از این روستاها دنیای جدیدی از گردشگری و تفریح را به مسافران تهراندشت ارائه نموده است. اسامی برخی از این روستاها به شرح زیر است:
سرخاب، عباس آباد کوچک، عباس آباد بزرگ، قاسم آباد آقا، سعید آباد، نامکلان، اسماعیل آباد، آران، رضا آباد، احمد آباد، حاجی آباد، قره قباد، قنبر آباد، حسین آباد، زکی آباد و…
منطقه تهراندشت به نام کردان جنوبی نیز شناخته می گردد، این امر به دو دلیل عمده رخ خواهد داد: اول اینکه تهراندشت از نظر موقعیت جغرافیایی دقیقاً در قسمت جنوبی کردان جنوبی واقع گشته است و دوم اینکه به خاطر اینکه از منطقه کردان جنوبی می آید. برای عموم شناخته شده می باشد. از این کلمه برای معرفی آسان تر تهراندشت استفاده می گردد.

مالیات بر خانه های خالی
بیشتر بخوانید

همه چیز در مورد کردان جنوبی و ویلاهای آن برای اجاره و خرید

فاصله تهراندشت تا تهران چه قدر است ؟
فاصله تهران تا تهراندشت حدود 60 کیلومتر می باشد و همجواری با شهرهای بزرگ تهران و کرج باعث گشته تا اشخاص بسیاری برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح به این منطقه جذب گردند.
برای رسیدن به تهران دشت از شهرهای تهران و کرج باید اتوبان تهران- قزوین را طی نمائید و از پل کردان به سمت خیابان علیخان سلطانی عبور نمائید و از جاده قدیم کرج – هشتگرد استفاده نمائید. در کیلومتر 64 این جاده در منطقه تهراندشت واقع گشته اند.
صنایع و کارخانجات منطقه
حضور کارخانجات بزرگی از جمله بتن تهران دشت و شرکت اشتاد ایران، شرکت افشار تولید کننده سنگ های رودخانه ای، واش بتن و بتن اکسپوز، پبل استون، یکی دیگر از تولیدکنندگان کف بتنی و سنگ های رودخانه ای و همچنین تعداد زیادی از شرکت های پرورش دام و طیور، شن و ماسه و معادن معادن، باغ‌های میوه فراوان و زمین‌های کشاورزی و سردخانه‌های میوه، تهراندشت را از نظر اقتصادی و اشتغال‌زایی برای شهرستان ساوج بلاغ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
کشاورزی، آب و هوای تهراندشت
با توجه به اینکه بخشی از رودخانه کردان از روستاهای تهراندشت عبور می نماید و تهراندشت در دشت های جنوبی رشته کوه البرز واقع گشته است و چشمه های زیادی از کوه ها به این منطقه سرازیر می گردد، خاک این منطقه فوق العاده حاصلخیز می باشد. معمولاً چاه های کم عمق، به آسانی قادر خواهید بود تا به منابع آب زیرزمینی دسترسی داشته باشید.
تهراندشت را می توان منطقه چهار فصل نامید زیرا در هر فصلی جاذبه های گوناگون و شگفت انگیزی در این منطقه به چشم می آید. در فصل بهار گل های رنگارنگ زیبای درختان جلوه ای بهشتی می دهد. در تابستان با هوای خنک و میوه های آبدار و خوشمزه پذیرای مسافران می باشد. در پاییز برگ درختان هزار رنگ به خود خواهد گرفت و در زمستان دارای آب و هوای معتدلی می باشد و مقصدی ایده آل برای علاقه مندان به گردش های زمستانی می باشد.

از مزایا و معایب زندگی در طبقه آخر آپارتمان چه می‌دانید؟
بیشتر بخوانید

مزایای اجاره ویلا در کردان جنوبی

مزایای اجاره ویلا در کردان جنوبی

چرا باید اجاره ویلا در کردان را برای تفریح ​​در اطراف تهران انتخاب کنید؟ کردان یکی از مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی استان البرز است که در فاصله کمی از تهران قرار دارد. کردان به دلایل مختلف یکی از محله های مورد علاقه تهرانی هاست و در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی پذیرای مهمانان زیادی است. برخی از این دلایل عبارتند از: نزدیکی به تهران، آب و هوای بکر و تمیز، ویلاهای مدرن با امکانات متنوع از جمله استخر، دور از هیاهوی شهر. به همین دلایل اجاره ویلا در کردان به اولین انتخاب مسافران برای اقامت در این منطقه خوش آب و هوا تبدیل شده است. و باید برنامه سفر خود را مشخص کرده و ویلا را از قبل رزرو کنید.
می دانیم کردان روستایی است که علاوه بر حال و هوای امروزی، ظاهر کهن خود را همچنان حفظ کرده و البته ساکنان بومی و قدیمی نیز دارد. قدم زدن در خیابان سرسبز باغ کردان یکی از بکرترین تجربیات سفر است. از جاذبه های گردشگری کردان نیز می توان به رودخانه، برج مقبره و پل قدیمی بانو صحرا و البته ویلای کردان (برای لذت بردن از امکانات و حال و هوای آن) اشاره کرد.

اجاره ویلا در کردان جنوبی چگونه است ؟

اجاره ویلا و سوئیت در کردان یکی از دغدغه های اصلی مسافران تهرانی است. دلیل این امر ممکن است همان طور که گفتیم نزدیکی کردستان به تهران باشد. سفر ممکن است 2 ساعت بیشتر طول نکشد، اما تفاوت زیادی بین مبدا و مقصد وجود دارد. خوبی ویلاها این است که تمامی امکانات رفاهی را دارند و اگر در حال برنامه ریزی تعطیلات خوش در کنار خانواده یا دوستان هستید، گزینه های مختلفی پیش روی شماست که اقامت شما را جذاب می کند. برای اجاره ویلا در کردان  مطمئن ترین و آسان ترین راه برای شما استفاده از سایت ویلا مهدوی می باشد.

اجاره ویلا تهراندشت
بیشتر بخوانید

برای مطالعه بیشتر : زمین در تهراندشت

ارسال دیدگاه