معرفی بهترین مراکز خرید کردان

16 سپتامبر 2024
0 دیدگاه
معرفی بهترین مراکز خرید کردان

معرفی بهترین مراکز خرید کردان :
کمتر کسی است که کردستان کرج را با این همه ویلاهای مجلل و مدرنش نشناسد. روستایی با آب و هوای پاک و طبیعتی نفس گیر که در سال های اخیر به قطب گردشگری استان البرز تبدیل شده و یکی از محبوب ترین روستاهای کشور به شمار می رود. اما اگر بخواهیم در مورد مرکز خرید کردنشین کرج صحبت کنیم، هیچکس جز بازار سنتی کردستان، مکان های دیگری را نمی شناسد. اگر به خرید و قدم زدن در بازارها، پاساژهای خرید و مراکز خرید بزرگ علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. چرا که در این مقاله از سایت ویلا مهدوی تا از بهترین مراکز خرید کردی را به شما معرفی می کنیم و ساعات کار، آدرس و مشخصات هر کدام را توضیح می دهیم.

معرفی بهترین مراکز خرید کردان در سایت ویلا مهدوی :

کردان کرج به دلیل ساخت و سازهایی که در سال های اخیر در آنجا انجام شده و فروشگاه های زیادی که در آنجا ساخته شده است، مراکز خرید زیادی دارد. محله های نزدیک به این روستای زیبا مانند گوهردشت و عظیمیه نیز دارای پاساژها و کالاهای لوکسی هستند که گردش در آنها بسیار دلپذیر است. در این مقاله به معرفی و بررسی 9 مورد از بهترین مراکز خرید کردی می پردازیم که تجربه خوشایندی برای شما خواهد بود.

مرکز خرید پروما، شعبه 1 :

مرکز خرید پروما دارای دو شعبه فعال در استان البرز می باشد. اولین شعبه آن در سال 1389 در زمینی به مساحت 15000 متر مربع ساخته شد که همواره یکی از محبوب ترین مراکز خرید استان البرز محسوب می شود. این شعبه واقع در فاز 3 رجایی شهر کرج دارای قسمت های مختلفی از جمله بخش های رفاهی و تفریحی، مرکز خرید و بخش خدمات می باشد. مرکز تجاری این شعبه در 3 طبقه ساخته شده است و محصولاتی مانند پوشاک مردانه، پوشاک زنانه و بچگانه، لوازم التحریر، کیف و کفش، زیورآلات و لوازم آرایشی و بهداشتی را عرضه می کند.
این مرکز خرید جذاب دارای شهربازی سرپوشیده بزرگ، پارکینگ بزرگ 3700 متری، آسانسور، سرویس بهداشتی، پله برقی و … نیز می باشد که کیفیت این شعبه را نسبت به سایر مراکز خرید بهبود می بخشد. برای دسترسی به شعبه 1 پروما مال در شهرک کرج باید به برج شهاب در شهرک رجایی فاز 3 شهرک کرج بروید.

مرکز خرید رویال

مرکز خرید رویال واقع در استان البرز و مهرشهر کرج در زمینی به مساحت 8000 متر مربع و در 4 طبقه ساخته شده است. این مرکز خرید دارای 75 واحد تجاری و امکانات تفریحی مانند رستوران، کافه، پارکینگ با ظرفیت 65 خودرو، سرویس بهداشتی، آسانسور و پله برقی می باشد. در این مرکز خرید بسیار محبوب می توانید وسایل شخصی مانند عینک، جواهرات، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، ساعت، شال و روسری، کیف و کفش را خریداری کنید.
رویال مال در مهرشهر کرج، بلوار بهشتی و ابتدای خیابان فروغی واقع شده است و می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 از آن بازدید کنید.

ساخت ویلا در تهراندشت
بیشتر بخوانید

مرکز خرید میلاد :

در حوالی روستای کردان و عظیمیه کرج یک برج 14 طبقه وجود دارد که 7 طبقه اداری، 2 طبقه پارکینگ، 2 فودکورت و 3 طبقه تجاری می باشد. طبقات تجاری این برج زیبا و بلند به نام میلاد در زمینی به مساحت تقریبی 2500 متر ساخته شده و 85 واحد تجاری را تشکیل داده است. برج میلاد کرج در برابر زلزله تا 8 ریشتر مقاوم بوده و دارای سیستم تهویه مرکزی، برق اضطراری و نظارت تصویری می باشد. امکانات رفاهی این گذرگاه که در نزدیکی روستای کردان قرار دارد، پارکینگ، کافه، سرویس بهداشتی و آسانسور است.
در این مرکز خرید کردان کرج از بازی های رایانه ای، موبایل و لپ تاپ گرفته تا پوشاک و زیورآلات زنانه و مردانه را می توانید پیدا کنید. به گفته سالمندان، این انتقال از تخم مرغ به زندگی انسان رخ می دهد. مرکز خرید میلاد در عظیمیه کرج، شمال شرقی پل آزادگان، ابتدای بلوار طالقانی و جنب خیابان حسینی واقع شده است و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 باز است.

مرکز خرید پارسیان | معرفی بهترین مراکز خرید کردان

مرکز خرید پارسیان | معرفی بهترین مراکز خرید کردان

یکی از بهترین مراکز خرید نزدیک کردان کرج که با ورودی جذاب خود جلب توجه می کند، مرکز خرید پارسیان در شهر کرج است. این مرکز خرید شیک در 2 طبقه و با داشتن 160 واحد تجاری در ضلع شرقی پارک نبوت کرج واقع شده است. در پارسیان مال انواع وسایل شخصی مانند پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، زیورآلات و حتی صنایع دستی را خواهید یافت که برای خرید می توانید به این پاساژ مراجعه کنید.
برخی از امکانات رفاهی موجود در این مرکز خرید شامل سرویس بهداشتی، کافه، پله برقی، پارکینگ عمومی و اختصاصی با ظرفیت 120 خودرو و آسانسور شیشه ای داخل این پاساژ می باشد. علاوه بر این، در ضلع شمالی پارسیان مال، فست فودها و آلاچیق ها وجود دارد. پس از خرید در این پاساژ می توانید برای استراحت به این قسمت رفته و هنگام صرف غذا در آلاچیق این منطقه استراحت کنید.
مرکز خرید پارسیان در شهرک کرج و در بلوار ملاصدرا و ضلع شرقی پارک نبوت قرار دارد و همه روزه از ساعت 9 الی 13:30 و 16:00 الی 23 باز است.

نکات طلایی خرید زمین
بیشتر بخوانید

مرکز خرید ایران زمین

در عظیمیه کرج گذری باستانی در سال 1368 و در 3 طبقه وجود دارد. این پاساژ که زمانی به دلیل تنوع محصولات به بازار شام معروف بود، امروزه در بین مردم به نام ایران زمین مال معروف است. ایران زمین که به عنوان یکی از قدیمی ترین و متنوع ترین مراکز خرید کرج شناخته می شود، در عین حال قیمت مناسبی را ارائه می دهد. بهترین ویژگی این پاس را می توان قیمت مناسب آن دانست.
انواع اسباب بازی، کیف و کفش، پوشاک و لوازم التحریر مردانه، زنانه و کودکان در این مرکز خرید که در حوالی پارک عظیمیه کرج ساخته شده، موجود است. در روزهای عادی، مرکز خرید ایران زمین از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر و 17:00 تا 22:00 باز است. اما در روزهای تعطیل، ساعات کاری این مجموعه افزایش می یابد و تا ساعت 23 باز است.
همچنین این مرکز خرید قدیمی در بلوار شریعتی عظیمیه کرج واقع شده است.

مرکز خرید چچلاس

چچلاس یکی دیگر از گذرگاه‌های نزدیک روستای کردان است که تنوع زیادی دارد. این پاساژ که به معنای نام آن (سنجاقک) است در سال 1392 ساخته شده و دارای 90 طبقه تجاری در 5 طبقه می باشد. پاساژ چچلاس دارای امکانات رفاهی از قبیل پارکینگ، سیستم سرمایشی و گرمایشی، آسانسور، پله برقی و سرویس بهداشتی می باشد که برای رفع نیاز شما عزیزان در این پاساژ ساخته شده است.
در پاساژ چچلاس می توانید انواع لباس، عینک، عطر و ادکلن، شال و روسری، ساعت، کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم آرایشی و زیور آلات را مشاهده کنید. علاوه بر این، این پاساژ دارای کافه‌ها و میوه‌فروشی‌ها است که تنوع محصولات را در این مرکز خرید افزایش می‌دهد. مرکز خرید چچلاس در گوهردشت کرج در طبقه اول و نبش خیابان اول شرقی واقع شده و از ساعت 10 الی 22 باز است.

برج یادمان

اگر به دنبال مکانی مجلل در نزدیکی کردان هستید که بتوانید لباس های دیزاین و اصل را خریداری کنید و کیفیت برای شما بسیار مهم است، برج یادمان بهترین انتخاب برای شماست. این برج که به خاطر لباس های مارک دار و گران قیمتش معروف است در 8 طبقه ساخته شده است. از 8 طبقه آن، طبقات اول، همکف و اول تجاری و بقیه اداری است.
برج یادمان یا مرکز خرید یادمان ارائه دهنده انواع پوشاک، زیورآلات، شال و روسری، عینک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی می باشد. اما تفاوت این مرکز خرید با پاساژ کردان با دیگر مراکز خرید واقع در نزدیکی کردان این است که لباس های این برج بیشتر از برندهای اصلی و شناخته شده هستند. برج یادمان برای مواقعی که خسته و گرسنه هستید کافه و رستوران هم دارد.
مرکز تجاری اداری یادمان در شهرک کرج، پل آزادگان و بلوار طالقانی واقع شده و از ساعت 10 صبح تا 22 باز است.

گواهی پایان ساخت و ساز
بیشتر بخوانید

مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان واقع در گوهردشت کرج به دلیل تنوع محصولات همواره مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. به همین دلیل این مرکز خرید یکی از محبوب ترین مراکز خرید نزدیک کردستان به شمار می رود. گلستان مال نیز مانند سایر مراکز خرید ذکر شده در این مقاله، انواع پوشاک، لوازم آرایشی، زیورآلات، کیف، کفش و عینک را ارائه می دهد.
گلستان مال در نزدیکی چچلاس مال و در گوهردشت کرج، خیابان آزادی و خیابان سوم شرقی واقع شده است. همچنین این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

میدان شهرداری کردان | معرفی بهترین مراکز خرید کردان

تا اینجای مطلب در مورد بهترین و مجلل ترین پاساژها و مراکز خرید در نزدیکی کردان به شما گفته ایم و ساعات کار، آدرس و مشخصات هر کدام را توضیح داده ایم. اما اکنون نوبت به کردان و بازار سنتی واقع در میدان این روستا، یکی از کامل ترین و بهترین مراکز خرید کردان است. در میدان شهرداری کردان انواع مغازه ها و محصولات وجود دارد و می توانید پس از اجاره ویلا در کردان و اقامت در این روستا به این میدان رفته و خرید کنید.
مغازه های میدان شهرداری که یکی از معروف ترین میدان های روستای کردان است، زمان خاصی برای باز بودن ندارند. اما بیشتر تاجران این مکان حوالی ساعت 10 صبح به فروشگاه های خود می آیند و حدود ساعت 11 یا 12 شب کرکره های خود را می بندند.

برای مطالعه بیشتر : سند اصلاحات اراضی + نمونه سند و دادرسی

خرید ویلا در تهراندشت 

املاک تهراندشت

ارسال دیدگاه