خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت

21 دسامبر 2023
0 دیدگاه
خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت

خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت

حاجی آباد تهراندشت کجاست؟
روستای حاجی آباد از دیگر روستاهای قدیمی و باستانی شهرستان ساوجبلگ یا هشتگرد است و قدمت آن به دوره هخامنشیان می رسد. حاجی آباد در مجاورت روستای تانکمان واقع شده و آب و هوای مطبوع و فضای سرسبز، وجود مناطق گردشگری و باستانی از جمله دلایلی است که باعث محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم شده و ساکنان تهران و کرج به دنبال خرید ملک در حاجی آباد هشتگرد هستند. زیرا علاوه بر این می توانند زندگی راحت و دور از هیاهو داشته باشند و همچنین سرمایه گذاری سودآوری در ملک یا زمین خود خواهند داشت.

خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت و مسیر رسیدن به آن

همانطور که می دانید روستای حاجی آباد در شهرستان هشتگرد واقع شده و به روستاهای دهیاری، حسین آباد، قنبر آباد، قره قباد و تانکمان متصل است. فاصله حاجی آباد تا کرج 37 کیلومتر و تهران 89 کیلومتر است. تهرانی ها برای رسیدن به حاجی آباد ابتدا باید به کرج بروند و سپس اتوبان کرج – قزوین را طی کنند تا به روستای هشتگرد برسند و پس از گذر از بلوار شهدا و بلوار امام خمینی (ره) پس از طی 2 تا 3 کیلومتر وارد جاده اصلی تانکمان شوند تا به روستای هشتگرد برسند. روستای خوش آب و هوای حاجی آباد.

خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت و آب و هوای این روستا

اگر از گرمای تابستان و آلودگی هوا متنفر هستید، خرید ویلا در حاجی آباد هشتگرد یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این منطقه به دلیل داشتن منابع آبی فراوان و باغ ها و درختان متعدد و قرار گرفتن در رشته کوه البرز دارای آب و هوای بسیار خنک است که گرمای تابستان را به میزان قابل توجهی کاهش داده و زمستان های پربار و سردی را تجربه می کند.

برای مطالعه بیشتر : خرید ویلا تهراندشت

خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت و کشاورزی و باغداری در این روستا

خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت و کشاورزی و باغداری در این روستا

عمده فعالیت اهالی این منطقه کشاورزی و باغداری است که از رونق بسیار بالایی برخوردار هستند. این امر به دلیل منابع آبی فراوان حاصل از باران و برف، خاک حاصلخیز و آب و هوای چهارفصل است که کشاورزان و باغداران حاجی آباد می توانند انواع میوه ها مانند گیلاس، خشکبار، گوجه سبز، زردآلو و … را کاشت و پرورش دهند. انواع محصولات زراعی مانند گندم و جو. پس می توان نتیجه گرفت که خرید یک زمین کشاورزی یا باغ در روستای حاجی آباد کرج می تواند سود زیادی برای ما به همراه داشته باشد و سرمایه گذاری قابل قبولی محسوب می شود.

باغچه ای برای حال خوب
بیشتر بخوانید

خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت و مناطق تفریحی و گردشگری حاجی آباد

طبیعت بکر و سرسبز روستای حاجی آباد تهراندشت و همانطور که گفته شد آب و هوای چهارفصل این منطقه باعث شده است که کرج در بین روستاهای دیگر زیبایی دلپذیری داشته باشد و به مکانی تفریحی تبدیل شود. همچنین می توان به آثار تاریخی تپه باستانی حاجی آباد اشاره کرد که قدمت آن به دوره هخامنشیان می رسد و علاقه مندان و گردشگران زیادی برای دیدن این آثار باستانی به حاجی آباد می روند.

برای مطالعه بیشتر : انواع کاربری زمین

بهترین سرمایه گذاری با خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت

با توجه به تمام مزیت هایی که برای روستای حاجی آباد ذکر شد، سرمایه گذاری در این منطقه به دو صورت زمین کشاورزی یا خرید ملک و ویلا امکان پذیر است. اگر در زمین کشاورزی سرمایه گذاری کنید درآمد قابل توجهی خواهید داشت و در صورت سرمایه گذاری ویلایی می توانید در تعطیلات و اوقات فراغت خود در آنجا زندگی کنید و از طبیعت بی نظیر حاجی آباد لذت ببرید.

اما توجه داشته باشید قبل از خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت خوب تحقیق کنید و اطلاعات کامل کسب کنید تا پشیمان نشوید. خرید ملک به دو صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است. در حاجی آباد املاکی وجود دارد اما مشکلاتی وجود دارد که برای دیدن انواع ویلاها و قیمت و اطلاعات آنها باید به آنجا مراجعه کنید. انواع ویلاها و زمین ها را بررسی کنید و پس از انتخاب به حاجی آباد سفر کنید. اگر با سایت معتبر آشنایی ندارید، ادامه مقاله را بخوانید.

قیمت ویلا و زمین در تهراندشت
بیشتر بخوانید

مزایای خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت

برای خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت سایت ویلاهامون را معرفی می کنم که یکی از معتبرترین سایت های خرید و فروش ویلا در منطقه تهراندشت می باشد که انواع ویلاها را با قیمت های متفاوت از ارزان ترین به اشتراک می گذارد. در گران ترین انواع ویلا در حاجی آباد شامل دوبلکس، تریبلکس، ویلا با مبله کامل و … می باشد که هر کدام امکانات منحصر به فرد خود را دارند. یکی از ویژگی های مشترک آن ها استخر است که به دلیل وجود منابع آب کافی به شما این امکان را می دهد که به راحتی از استخر و جکوزی استفاده کنید و ویلای خود را مبله کنید و در تابستان از آن لذت ببرید. مشاوران املاک ویلاهامون در هر زمان در خدمت شما هستند تا به سوالات و شبهات شما پاسخ دهند و در انتخاب بهترین ویلا به شما کمک کنند.

نکات خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت

همانطور که گفته شد روستای حاجی آباد کرج دارای خاک حاصلخیز و غنی و همچنین منابع آبی کافی است بنابراین اگر قصد خرید زمین در حاجی آباد تهراندشت را دارید زمین کشاورزی را انتخاب کنید تا درآمد خوبی داشته باشید. البته ناگفته نماند که خرید زمین برای ساخت ویلا نیز سرمایه قابل قبولی است. اگر سرمایه کافی دارید می توانید خودتان یک ویلا بسازید در غیر این صورت آن را به سرمایه گذاران بسپارید و سود آن را تقسیم کنید. حاجی آباد تهراندشت یکی از مناطق رو به رشد است پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و حتما در حاجی آباد تهران ویلا یا زمین خریداری کنید. در این صورت می توانید از مشاوران املاک ویلاهامون نیز کمک بگیرید تا بر اساس بودجه و تصمیم شما مشاوره های لازم را به شما ارائه دهند.

نکات مهم حقوقی خرید ملک
بیشتر بخوانید

برای مطالعه بیشتر : ملک اوقافی بخریم یا نه؟

قیمت خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت

قیمت زمین و ویلا در روستای حاجی آباد تهراندشت مانند سایر روستاهای تهراندشت متفاوت است و بر اساس موقعیت جغرافیایی، دید و امکانات ویلا، ساختار ویلا، نوع زمین، اندازه و غیره . تنوع قیمت در ویلاهای ما بسیار زیاد است، بنابراین با هر بودجه ای می توانید حتماً ویلا یا زمین در این منطقه خریداری کنید. شما می توانید با توجه به نوسانات این قیمت ها که تغییر خواهد کرد، میانگین قیمت ها را از 1 میلیارد به بالا در نظر بگیرید.

خرید باغ در حاجی آباد تهراندشت
اگر به دنبال درختان میوه تابستانی هستید باید باغ یا باغی در روستای حاجی آباد تهراندشت خریداری کنید و از میوه هایی مانند گیلاس، گوجه سبز، زردآلو، گردو و … بهره مند شوید. البته می توانید با خرید باغ در حاجی آباد تهران، این درختان را در ویلای خود برای مصرف شخصی خود بکارید، اما اگر به دنبال راه اندازی شغل میوه داری و باغداری هستید، باغ های مجزا در حاجی آباد تهران دشت وجود دارد که می توانید از این باغ ها استفاده کنید. مشاهده و خرید در وب سایت ویلاهای ما.

حرف آخر درباره خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت

هدف اصلی سایت ویلا جلب رضایت و جلب اعتماد شماست، ما سعی می کنیم با توجه به بودجه شما بهترین ها را به شما ارائه دهیم. امیدوارم این مقاله اطلاعات کافی و کاملی در مورد گرین روستای حاجی آباد کرج به شما داده باشد.

خرید ویلا در تهراندشت

ارسال دیدگاه