حاجی آباد تهراندشت

10 مارس 2024
0 دیدگاه
حاجی آباد تهراندشت

حاجی آباد تهراندشت کجاست؟

روستای حاجی آباد تهراندشت از دیگر روستاهای قدیمی و باستانی شهرستان ساوجبلاغ یا همان هشتگرد  می باشد و قدمت آن به دوره هخامنشی بر خواهد گشت. این روستا در نزدیکی روستای تنکمان واقع گشته است و آب  هوای دلپذیر و فضای سرسبز، وجود مناطق گردشگری و باستانی از دلایلی می باشد که محبوبیت زیادی بین اشخاص پیدا کرده و ساکنان تهران و کرج به دنبال خرید ملک در حاجی آباد هشتگرد می باشند زیرا علاوه بر زندگی راحت و به دور از شلوغی که میتوانند داشته باشند، سرمایه گذاری پر سودی بر روی ملک یا زمین خود نیز دارد.

حاجی آباد تهراندشت و مسیر رسیدن به این روستا

همانطور که میدانید این روستا در شهرستان هشتگرد واقع گشته است و با روستاهای دهیاری، حسین آباد، قنبر آباد، قره قباد و تنکمان در ارتباط می باشد. فاصله حاجی آباد تا کرج 37 کیلومتر و تا تهران 89 کیلومتر است. برای رسیدن به حاجی آباد ساکنان تهران نخست باید به سمت کرج بروند و بعد از آن وارد اتوبان کرج- قزوین گردید تا به روستای هشتگرد برسند بعد از گذر بلوار شهدا و بلوار امام خمینی وارد جاده اصلی تنکمان خواهید شد که بعد از طی کردن 2 الی 3 کیلومتر به روستای خوش آب و هوای حاجی آباد خواهید رسید

آب و هوای روستای حاجی آباد تهراندشت

اگر از گرمای تابستان و آلودگی هوا بیزارید خرید ویلا در حاجی آباد هشتگرد از بهترین گزینه ها برای شما عزیزان می باشد  این منطقه به دلیل منابع آب فراوان و باغ و درختان متعدد و قرار گیری در رشته کوه البرز از آب و هوایی بسیار خنک برخوردار می باشد که به شدت گرمای تابستان را کم کرده و زمستان های پربار و سردی خواهد داشت ( خرید ویلا در احمد آباد )

زمان مناسب برای پیش خرید آپارتمان چه زمانی است؟
بیشتر بخوانید

کشاورزی و باغداری در حاجی آباد تهراندشت

کار و شغل اصلی مردم این منطقه کشاورزی و باغداری می باشد که رونق زیادی نیز دارد. این امر به دلیل وجود منابع آبی فراوان که از بارش باران و برف بدست آمده، خاک حاصلخیز و آب و هوای چهارفصل بوجود می آید که کشاورزان و باغداران حاجی آباد قادر خواهند بود تا به کاشت و پرورش انواع میوه ها نظیر  گیلاس، گردو، گوجه سبز، زردآلو و انواع محصولات زراعی مثله گندم و جو بپردازند. بنابراین میتوانیم به این نتیجه برسیم که خرید زمین کشاورزی و یا باغ در روستای حاجی آباد کرج نیز میتواند سود پر باری را به ما برساند و سرمایه گذاری قابل قبولی به شمار خواهد رفت.

مناطق تفریحی و گردشگری موجود در حاجی آباد تهراندشت

طبیعت بکر و سرسبز روستای حاجی آباد تهراندشت و همانگونه که گفته شد آب و هوای چهارفصل این منطقه باعثی شده میان روستاهای دیگر کرج از زیبایی دلپذیری برخوردار گردد و به محلی برای خوش گذرانی تبدیل بشود. همچنین میتوان به آثار تاریخی تپه باستانی حاجی آباد اشاره نمائیم که قدمت آن به دوره هخامنشی بر خواهد گشت و علاقه مندان و گردشگران زیادی برای دیدن این آثار باستانی به حاجی آباد سفر می نمایند.

سرمایه گذاری در حاجی آباد تهراندشت

سرمایه گذاری در حاجی آباد تهراندشت

با توجه به تمام مزایایی که برای این روستای زیبا گفته شد سرمایه گذاری در این منطقه به دو شیوه زمین کشاورزی یا خرید ملک و ویلا امکان پذیر می باشد که شما به هر دو صورت قادر خواهید بود تا با توجه به بودجه ای که در نظر دارید روش سرمایه گذاری خود را در این منطقه انتخاب نمائید. اگر روی زمین کشاورزی سرمایه گذاری نمائید درآمد چشمگیری خواهید داشت و اگر روی ویلا سرمایه گذاری کنید در زمان تعطیلات و اوقات فراغت خود قادر خواهید بود تا در آن زندگی کنید و از طبیعت بی نظیر حاجی آباد لذت ببرید.

نحوه تنظیم قولنامه خرید باغ
بیشتر بخوانید

اما توجه داشته باشید  پیش از اقدام به خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت به خوبی تحقیق نمائید و اطلاعات کاملی کسب کنید تا پشیمانی به بار نیاید. شما به دو روش اینترنتی و حضوری میتوانید نسبت به خرید ملک اقدام بفرمائید. در حاجی آباد املاک وجود دارد اما دردسر هایی  نیز خواهد داشت که شما برای دیدن انواع ویلا ها و قیمت و اطلاعات آنها باید به آنجا سفر نمائید که مسیر نسبتا طولانی می باشد و امکان دارد شما وقت نداشته باشید بنابراین چه بهتر از یک سایت معتبر کمک بگیرید و اطلاعات انواع ویلا و زمین ها را بررسی نمائید و بعد از انتخاب به حاجی آباد سفر نمائید.

نحوه خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت

برای خرید ویلا در حاجی آباد تهراندشت بنده سایت ویلا مهدوی را به شما معرفی می نمائیم که یکی از معتبر ترین سایت های خرید فروش ویلا در منطقه تهراندشت می باشد که انواع ویلا ها را با قیمت های متنوع از ارزانترین تا گرانترین با شما عزیزان به اشتراک خواهید گذاشت. انواع ویلا ها در حاجی آباد شامل ویلاهای دوبلکس، تریبلکس، فول فرنیش و.. میگردد که هر کدام امکانات منحصر به فرد خود را دارد یکی از ویژگی های مشترک آنها استخر می باشد که به دلیل وجود منابع آب کافی به راحتی می توانید استخر و جکوزی ویلای خود را راه اندازی نمائید  و در تابستان از آن لذت ببرید. مشاوران املاک ویلا مهدوی نیز هر لحظه در خدمت شما عزیزانمی باشد تا سوالات و تردید های شما را برطرف کنند و در انتخاب بهترین ویلا به شما کمک نماید.

کلاهبرداری در معاملات ملکی
بیشتر بخوانید

برای مطالعه بیشتر : خرید ویلا در تهراندشت

املاک تهراندشت

ارسال دیدگاه