آدرس درمانگاه تهراندشت

7 سپتامبر 2024
0 دیدگاه
آدرس درمانگاه تهراندشت

آدرس درمانگاه تهراندشت :
برای درک این موضوع ابتدا باید بدانیم تهران دشت کجاست؟

تهراندشت، شهر تفریحی با طبیعت سرسبز، در غرب کرج و در فاصله حدود 60 کیلومتری یا یک ساعتی تهران واقع شده است. این منطقه در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلگ در استان البرز با 17 روستای باصفا در تقسیمات روستایی قرار دارد.

وجود باغ های میوه متعدد، آب و هوای مطبوع و وجود بهترین روستاهای ویلایی مجلل، تهراندشت را که به منطقه کردستان جنوبی نیز می گویند، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و بهترین مناطق برای خرید ویلا در این نزدیکی تبدیل کرده است. تهران.

آدرس درمانگاه تهراندشت کجاست ؟

از 17 روستای تهراندشت، 2 روستای سرخاب و سعید آباد به صورت 24 ساعته درمانگاه دارند.

آدرس و ساعت کار درمانگاه تهراندشت:
1- درمانگاه روستای سرخاب

آدرس: تهراندشت، روستای سرخاب، نبش میدان اصلی روستا

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16:00 تا 21:00.

3- درمانگاه روستای سعیدآباد

آدرس: تهراندشت، روستای سعیدآباد، خیابان معلم، روبروی دبیرستان آیت ا… سعیدی

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16:00 تا 20:00.

اورژانس تهراندشت ( آدرس درمانگاه تهراندشت )

تنها پست اورژانس تهراندشت در روستای آران واقع شده است و با شماره گیری 115 می توانید به صورت 24 ساعته از خدمات فوریت های پزشکی و آمبولانس آن استفاده کنید.

تهراندشت کجاست؟ | آدرس درمانگاه تهراندشت

تهراندشت یکی از مناطق رو به رشد نزدیک کردان است که در سال های اخیر به دلیل ویژگی های خوبش رضایت خریداران ویلا را به خود جلب کرده است.

فاصله تهراندشت تا کرج کمتر از 20 دقیقه است و سفر در این مسیر بسیار آسان است و به همین دلیل روزانه افراد زیادی به این منطقه بکر سفر می کنند.

تهراندشت در استان البرز یکی از مناطقی است که طرفداران زیادی دارد و متقاضیان زیادی برای خرید ویلا در این منطقه سرمایه گذاری می کنند زیرا این منطقه بسیار سرسبز و دارای درختان کهنسال است و با وجود ساخت و ساز و ویلاهای مجلل، تهراندشت سرسبزی خود را حفظ کرده است.

فاصله تهراندشت کرج تا تهران ( آدرس درمانگاه تهراندشت )

تهراندشت بعد از سهیلیه قرار دارد و فاصله آن با تهران تقریبا یک ساعت است که نشان می دهد پایتخت نشینان با خرید ملک در این منطقه خیلی سریع به آن می رسند.

محله های پرطرفدار تهراندشت | آدرس درمانگاه تهراندشت

  • سرخاب
  • سعیدآباد
  • درخشانیه
  • قاسم آباد

سرخاب یکی از مناطق بسیار جذاب و دیدنی تهراندشت است که به دلیل ویژگی های بسیار خوب، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

راهنمای کامل سامانه خودنویس املاک
بیشتر بخوانید

سرخاب تهراندشت
آب و هوای سرهاب تهراندشت بسیار مساعد و مطبوع است. اگر نگاهی به طبیعت این منطقه بیندازید متوجه می شوید که چقدر این طبیعت بکر و جذاب است و برای تفریح ​​یا خرید ملک بسیار مناسب است.

سرخاب تهراندشت به عنوان یکی از بهترین مناطق برای خرید ملک و سرمایه گذاری به مردم توصیه می شود به همین دلیل امروزه افراد زیادی برای سرمایه گذاری سودآور به این منطقه سفر می کنند.

سعیدآباد، تهراندشت | آدرس درمانگاه تهراندشت

سعید آباد یکی از بهترین مناطق تهراندشت است که به دلیل ویژگی های عالی به خریداران ویلا پیشنهاد می شود. این منطقه مزیت نسبی پیدا کرده است و محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مناطق دارد، بنابراین می توانید ملک بخرید یا Feel را تصور کنید. بازدید از سعید آباد تهراندشت رایگان است.

سعید آباد بهترین تنوع آب و هوایی را دارد. اگر به این منطقه سفر کنید متوجه می شوید که آب و هوای تهران دشت چقدر مطبوع است، بنابراین جای نگرانی نیست و با خرید ملک در این منطقه، مجبور به انجام آن نخواهید بود. نگران کمبود آب یا شرایط نامساعد آب و هوایی نباشید.

درخشانیه تهراندشت ( آدرس درمانگاه تهراندشت )

درخشانیه تهراندشت ( آدرس درمانگاه تهراندشت )

درخشانیه تهراندشت یکی از شهرک های ویلایی بزرگ کرج است که به دلیل زیبایی منحصر به فرد خود باعث افزایش تقاضا برای خرید ملک در این منطقه شده است. تهراندشت کرج به دلیل وجود چنین مناطق زیبا و خوش آب و هوای بیش از پیش محبوب شده است و افراد زیادی برای خرید ملک و سفر به تهراندشت در روزهای تعطیل و آخر هفته به این منطقه سفر می کنند.

اگر ساکن کرج هستید و قصد سفر به این روستای زیبا و خوش آب و هوا را دارید، کافی است 35 دقیقه از وقت خود را برای رسیدن به این روستا صرف کنید. بنابراین فاصله کمی در پیش دارید اما با طی کردن این مسافت به بهترین منطقه می رسید که آب و هوای بسیار خوبی دارد و برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح ​​مناسب است.

قاسم آباد، تهراندشت ( آدرس درمانگاه تهراندشت )

قاسم آباد تهراندشت از دیگر مناطق زیبا و جذاب این منطقه است که با گذشت زمان دستخوش تغییراتی شده و از بافت روستایی خود جدا شده است، به گونه ای که امروزه افراد زیادی برای ساخت و ساز به این منطقه می روند و باعث ایجاد و اصلاح محیط روستایی آن شده اند. جو

راهنمای بازدید از ملک
بیشتر بخوانید

قاسم آباد در تهراندشت کرج با داشتن امکانات عالی برای خرید ملک و حتی سکونت بهترین منطقه برای خرید ملک محسوب می شود و این فرصت برای افراد ایجاد شده است تا در این منطقه سرمایه گذاری کنند تا در آینده سود فراوانی کسب کنند.

مشکلات تهراندشت کرج ( آدرس درمانگاه تهراندشت )

اگر شما یکی از متقاضیان خرید ملک در تهران ساوجبلاغ دشت هستید، لازم است نکاتی را بدانید و سپس اقدام به خرید یا سرمایه گذاری نمایید.

برخی از مناطق تهراندشت امنیت بیشتری دارند و ویلایی که ساخته شده تمام ویژگی های یک ویلای امن را دارد.

اگر ساکن تهران هستید باید بهترین مسیر تهراندشت را انتخاب کنید و ویلایی که خریداری کرده اید باید کمترین فاصله را از منزل شما داشته باشد.

در برخی از مناطق تهران دشت مراکز بهداشتی و درمانی وجود ندارد اما در اکثر مناطق این مراکز وجود دارد پس اگر این موضوع برای شما مهم است بهتر است ویلای خود را نزدیک به این مراکز با دسترسی آسان بسازید.

اما نگران نباشید مشاوران ایملک بهترین ملک را در بهترین نقطه تهراندشت به شما معرفی می کنند تا خریدی مطمئن و سرمایه گذاری سودآور را تجربه کنید.

آب و هوا در تهراندخت
هوای تهراندشت در بسیاری از ماه های سال مطبوع است و برای تفریح ​​بسیار مناسب است و هیچ گونه آلودگی در این منطقه وجود ندارد.

در تهران دشت به دلیل وجود آب های زیرزمینی فراوان و سطح آب در این منطقه بسیار معروف است و به همین دلیل طبیعت آن بسیار خیره کننده و چشم نواز است.

همچنین به دلیل وجود آب کافی در این منطقه، خرید ویلا با استخر بسیار متداول است و ساخت استخرهای روباز و سرپوشیده در تهراندشت زیاد است.

اگر به دنبال ویلا استخری هستید، ایملک منطقه تهراندشت را پیشنهاد می کند زیرا در این منطقه می توانید انواع ویلاهای استخری با ویژگی های دلخواه را پیدا کنید.

هوای تهراندشت کرج
تاریخ تهراندشت کرج
همیشه برای افراد مهم بوده که ویلا خود را در منطقه ای غیر تازه تاسیس بسازند تا از تمامی امکانات لازم برای خرید ویلا بهره مند شوند.

تهران دشت نیز مانند چهارباغ یکی از مناطق با قدمت تاریخی است که تپه ها و درختان تنومند آن را ثابت می کند. و به همین دلیل است که این محله بسیار محبوب است.

با قدم زدن در کوچه های تهران دشت متوجه طبیعت بکر این منطقه می شویم که به خوبی نشان می دهد این سرسبزی از سال های دور و دراز صحبت می کند.

ویژگی های شهر تهراندشت
هوای بی عیب و نقص
طبیعت زیبا
قیمت مناسب زمین و ویلا
سهولت در سفر
نزدیکی به پایتخت
آب، برق و گاز کافی وجود دارد
امنیت اموال
ویژگی های تهراندشت کرج

چرا تهراندشت پرطرفدار است؟ | آدرس درمانگاه تهراندشت

از آنجایی که تهران دشت یکی از مناطق قدیمی کرج است، ویلاهای زیادی با ویژگی های متفاوت دارد.

ویلاهای ساخته شده در تهراندشت دارای متراژهای متفاوتی هستند و برای افراد با بودجه کم بسیار مناسب هستند.

علاوه بر این، سبک ساختاری ویلاها متفاوت است. ویلاهای فلت، دوبلکس، تریبلکس و غیره. ویلاهای رایج در این منطقه هستند که طرفداران زیادی دارند.

بنابراین تنوع خرید ویلا در این منطقه به چشم می خورد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

طی دو سه سال اخیر این منطقه بیشتر شناخته شده و رشد آن برای خریداران ویلا چشمگیر شده است و مردم انگیزه زیادی برای سرمایه گذاری در تهران دشت دارند زیرا می دانند در آینده نزدیک سرمایه خود را چند برابر خواهند کرد.

خرید ویلا و زمین در تهراندشت کرج چگونه است؟

( آدرس درمانگاه تهراندشت )
امروزه با توجه به امکانات عالی در تهراندشت کرج خرید ویلا و زمین در این منطقه بسیار زیاد شده است و افراد زیادی برای سرمایه گذاری یا استفاده از سرمایه خود به این منطقه رفته اند. اما سوال اینجاست که چگونه می توان ویلا و زمین در تهراندشت کرج خرید تا به نتیجه مطلوب رسید؟

برای خرید ویلا و زمین در منطقه بکر و خوش آب و هوای تهران – دشت – کرج می توانید از مشاوران ایملک کمک بگیرید زیرا مشاوران ویلا مهدوی شما را در رویکرد شما راهنمایی و پشتیبانی خواهند کرد و به لطف تجربه و تخصص خود در این زمینه آنها بهترین مشاوره را به شما ارائه می دهند و بومی سازی می شوند.

با توجه به تجربه و تخصص ایملک و ویژگی های عالی آن، به افراد توصیه می شود ملک ایده آل خود را از طریق بهترین مشاوران املاک ویلا مهدوی خریداری کنند تا شاهد بهترین ها باشند.

در صورت نیاز به خدمات درمانی و درمانی در ایام تعطیلات رسمی و یا خارج از ساعت کاری این کلینیک ها باید به نزدیک ترین شهر یعنی کلینیک ها و بیمارستان های شهر هشتگرد مراجعه نمایید.

برای مطالعه بیشتر : زمان مناسب برای پیش خرید آپارتمان چه زمانی است؟

املاک تهراندشت 

ارسال دیدگاه